Jongen/Meisje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Krisstel, 22 dec 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Hallo,

Heb misschien een beetje een rare vraag..een paar dagen geleden heb ik uitslag gehad van mijn bloedonderzoek (achteraf gezien was ik toen dus ook al zwanger)..mijn hormonen waren verrassen goed. Alleen zar er na de eisprong en innesteling echt 0,0 testosteron in mijn bloed. Betekent dit automatisch dat het super kleine vruchtje in mijn buik geen jongen kan zijn? Of ben ik nu wel heel enthousiast en voorbarig? :)

2. Arendskelk

Arendskelk Niet meer actief

Lijkt me stug... Nog 13 weekjes wachten, dan kun je het met eigen ogen zien!

Flientje

3. acire

acire Fanatiek lid

waren alle bevruchte eicellen niet eerst vrouwelijk? laatst ergens gehoord/gezien/gelezen dat het pas iets later een mannelijk wordt.

het is sowieso te vroeg om te kunnen zeggen wat voor geslacht het is

4. Joeja

Joeja Bekend lid

2 sep 2007
    994
    0
    0
    Het geslacht wordt meteen bepaald. Alleen het vormt zich pas later. Maar ook een jong vruchtje dat nog onzijdig lijkt is al een jongen of een meisje.
    Hoe dat precies zit met hormoonafgifte naar het bloed van moeders, dat weet ik niet. Ik ben benieuwd!

5. Krisstel

Krisstel Niet meer actief

Het maakt ons niet uit wat het is en we willen het ook niet weten dmv een echo... Maar we zagen dit afgelopen week in de bloeduitslag en dachten hier gisteren weer aan. Bedankt voor jullie reactie's.

6. Mamabeer17

20 dec 2007
    46
    0
    0
    student
    maastricht
    Ik ben niet eens zwanger en weet al wat ik krijg
    eers een meisje dan een jongen,
    Mijn moeder doet iets al 20 jaar
    en heeft nog NOOIT ongelijk gehad

iedereen kan het, maar je moet er niet aan denken

pb maar om het te weten ofzo

7. Sahara

Sahara Niet meer actief

hoi hoi

Teneerste wou ik je van harte feliciteren met je zwangerschap dat het voorspoedig mag verlopen en geniet ervan.
    en op je vraag weet ik ook geen antwrd ik zou zeggen laat de boel de boel en nog ff rustig wachten want meer kan je toch niet doen en vergeet niet te genieten ;)

Liefss

Deel Deze Pagina