Oh wat hoop ik op een zakje! Had altijd al graag een jongen gehad. al is onze dochter een kwajongen, ik vind het toch leuk van beide eentje te hebben Dus als ik een big mac zie vanavond, dan maar mn zinnen zetten op een papa die gaat werken voor de pil en het maandverband! Zo zei mijn pa dat altijd met zijn twee dochters Ben nu 15w en 5dagen. Hij mag wel neit te vroeg gokken want onze dochter was daardoor eerst een zoon! alvast gefeliciteerd. Haal die jurkjes en speldjes maar boven Kitty
Succes Kitty, ik ben benieuwd! Laat je het even weten? Vraag anders ook een foto van het geslacht, kunnen we hier meedenken
Hoi, met 2 broers wordt het vast een stoere meid, zonder jurkjes en speldjes maar met spijkerbroeken en auto's. Alhoewel één rokje en een paar speldjes zijn toch wel leuk. Veel succes vanavond. En mogen wij onze deskundige blik nog over de echo laten gaan en iets zeggen over het geslacht?
gefeliciteerd met je meid, en vind het ook altijd leuk om de fotos te zien en te gokken heb er zelf ook een in mijn album