Hoi meiden, Ik heb een Stokke Xplory V2 wagen met een zwarte reiswieg. Nu vind ik het wel leuk om af en toe te wisselen van reiswieg, en zie nu de kleur roze! Alleen hebben ze die alleen voor de V3 wagen. Weet iemand op de die reiswieg ook op een onderstel van de V2 past? Bedankt alvast voor de antwoorden!
Ja dat past. ik heb een extra onderstel gehad van de v2 en daar paste mijn paarse reiswieg van het model v3 ook gewoon op.
Jewe jij werkt toch in een babyzaak? Zie je namelijk altijd veel reacties geven in dit forum . Weet jij of die zonnekap ook los te bestellen is? Bij prenetal zit bij de reiswieg geen zonnekap die zit bij de basic. Weet je toevallig of andere winkels de reiswieg wel verkopen met zonnekap?
Je bedoeld dat de kap aan het wandelwagen gedeelte zit en de reiswieg geen kap heeft? Maar volgens mij als je een losse reiswieg koopt zit de kap erbij en anders kun je die er gewoon los bij bestellen. De reiswieg met alle bekledingen zit rond de 150 a 200 euro dacht ik zo uit me hoofd.
Ik zal het wel even navragen in de winkel. Had hem anders nu op de webshop van prenatal gekocht ivm de korting. Maar daar staat niks over een losse kap. Staat alleen bij de beige dat de zonnekap er niet bij geleverd wordt, en bij de roze staat het niet. Maar staat ook niet dat ie erbij zit. Wordt wel een dure hobby zo haha, wil ook nog graag de winterkit haha.
Volgensmij moet je dan wel echt contact opnemen met een babywinkel om de kap los te bestellen. Wel duur hoor ik weet niet meer wat een kap nou los kostte heb het wel gevraagd in de winkel. Ik wilde namelijk een extra kap bij de wagen, zodat ik de kap niet steeds hoefde om te zetten maar vind het toch wel prijzig geloof dat het 65 euro was.
Oh echt? Ja dat is idd wel een beetje prijzig.. Dan wordt het wel een dure hobby haha. Denk dat ik het maar laat zitten dan. Voordat die kap er dan weer is enzo... Had er ook 1 op marktplaats gezien en die vroeg er 95 euro voor! Hahaha wat een gek!
Als je een stokke koopt is alles prijzig ghihi. Er zijn veel leuke dingen die ik nog wel extra zou willen aanschaffen voor mijn wagen zoals de winterzak voor in de reiswieg, maar die prijs! dat is gewoon een lachertje zoveel geld. Verzorgingstas eigenlijk alleen al ruim 100 euro, terwijl het gewoon een simpele paarse tas is. SUCCES! ik had eerst het oude model stokke vorigjaar, maar heb hem verkocht en het nieuwe model gekocht. Uiteindelijk was ik daar goedkoper mee uit dan als je steeds extra dingetjes bij de wagen koopt om hem te pimpen. Nieuwe model zitting is trouwens ook fijner en handiger! ik had hem toen bij babypark gekocht voor 750 euro. vond ik nog wel meevallen incl. wieg
Ja het is idd erg duur alles van Stokke! Vond dat 'beren'velletje ook zo leuk, 230 euro pfff!! Nja goed, bij ons zit een winkel en die verkoopt de reiswieg incl zonnekap voor 170 euro.. Dat is dan wel weer te doen. Dus zit ff te twijfelen haha. Maarja vind het aan de ene kant ook weer zo'n onzin omdat we al een mooie reiswieg hebben. Maar ik hou zo van rozeeeee hahah! Zal ik die zwarte dan bewaren voor een eventuele 2e kindje? Of zal ik die verkopen via marktplaats? Tegen de tijd dat wij een 2e willen/krijgen is er vast alweer wat anders.. Pffffff Stokke ook steeds met hun leuke dingen haha!
Haha ja moeilijk he. Ik zou de zwarte wieg verkopen, want de nieuwe modellen zijn nu erg populair en je krijgt al steeds minder voor de oude modellen en kleuren terug. Ik heb vandaag op de site van babypark gekeken, en ik jeetje wat een mooie aanbieding de stokke voor 840 incl. gratis voetenzak en verzorgingstas! ik zit er nu aan te denken de roze te bestellen. Ik ga morgen in de winkel kijken of ik de roze mooier vind dan de paarse. mocht dit het geval zijn ga ik de roze morgen bestellen voor onze kleine meid.
Hahaha nou jij bent dus precies hetzelfde als mij! Mijn vriend snapt er niks van dat ik steeds wat anders wil. (wij hadden al een wagen maar ineens moest ik een stokke, en nu dus weer een roze haha). Ja maar ik heb wel de zwarte buggyzit, en daar wil ik eigenlijk wel graag de zonnekap van houden. Denk niet dat ik die reiswieg kan verkopen zonder zonnekap. Nja kan het altijd proberen natuurlijk. Zat al wel te denken om misschien een hele nieuwe wagen aan te schaffen maar vind een zwarte buggy ook wel mooi. Dilemma dilemma haha Succes morgen! Ben benieuwd voor welke je uiteindelijk gaat
Haha ja ik ben gek op wagens. Mijn vriend wilde de bugaboo toen ik zwanger was, maar ik wilde de stokke. We kwamen er niet uit en toen een quinny buzz gekocht. Na 3 maanden zat van en zonder te overleggen de buzz verkocht en de paarse stokke gekocht. Absoluut geen minuut spijt van want het is een superwagentje. En wat betreft je wieg zonder kap verkopen is heel normaal hoor. Als iemand al een zwarte stokke heeft en er een reiswieg bij wil heeft diegene de kap al. Het komt juist niet veel voor dat stokke reiswiegjes verkocht worden met de kap erbij. Zag trouwens dat babydump de stokke aanbied voor 839 incl. gratis voetenzak en verzorgingstas. weer een tientje goedkoper dan babypark ghihi. Mijn partner vroeg inmiddels wat ik verkocht had ik zei uuuh ja de stokke. Hij kon het niet geloven maar hij kent mijn gekke grillen wel. wel grappig dat hij er niet eens meer boos om word.
Ohhh ja dan zou ik naar babydump gaan haha! Maar geldt die korting ook op de roze? Omdat ie al duurder is als de andere kleuren? Hahahah beter dat jouw man er niet eer boos om wordt, de mijne wilt nog wel eens zeuren .
Nee helaas niet voor de roze die is net zo duur als bij babypark. Ben er nog niet uit wat ik ga doen en ga bestellen. Ik heb nog tot 16:00 bij de babypark dan heb ik de wagen alsnog morgen binnen Mijn partner vond het maar geldverspilling haha, maarja dat vind ik ook vaak als hij na een jaar alweer een nieuwe tv of apparatuur koopt wat net nieuw is
Ennnn heb je de roze besteld?? Hahaha ja dat zeg ik dus ook tegen mijn partner, en tja dan kan ie niet anders als mij gelijk geven
Nee ik heb hem nog niet besteld. Ik heb de hele tijd in bed gelegen met rugweeen en zucht het is nu weer over Wil eerst nog even naar de babywinkel hier om te kijken of ik de roze echt de leukste vind. Morgen maar eventjes kijken.