Dames, We zijn druk bezig met het bedenken van een mooie meidennaam en we hebben nu keuze uit drie. - Fenne - Romée - Lynn Op dit moment heeft Fenne onze voorkeur. Maar we kiezen nog niet definitief. Ik zou het leuk vinden als jullie bij de naam Fenne een mooie tweede naam bedenken. Mocht het Fenne worden, dan vind ik Fenne Lynn heel mooi. Maar... kom gerust met meer ideeën! Voor Romée hebben we Romée Feline en voor Lynn hebben we eigenlijk niets, maar ik denk dat die afvalt.. want vriend vindt het te Engels (maar wel mooi). Welke naam vinden jullie het mooist en waarom?
Ik zou voor Fenne gaan! misschien nog mooi: Fenne May/Mae Fenne Lies of iets langer: Fenne Laureen Fenne Romée (vind ik ook een prima combi) Fenne Marée (Marée staat hoog op mijn lijstje )
Fenne is ook heel mooi.. Het is momenteel ook echt mijn favoriet. Fenne May vind ik ook erg mooi! May vind ik sowieso een leuke naam, maar wederom te Engels. Maar als tweede naam prima. Romée wil ik liever niet als tweede naam omdat onze achternaam met een R begint. Een tweede naam is daarom wel gewenst.. Dan staat er iig geen R. R.
Lynn: Ontzettend leuke naam, alleen ik houd niet zo van 1 lettergreep-namen. Maar Lynn vind ik prachtig!!! Ondanks dat 1 lettergreep!! Romee: Erg leuk, origineel, met/zonder streepje, beide mijn voorkeur! Fenne: Ik vind dit echt geen leuke naam, sorry!
Fenne vind ik nou net het minst mooie uit het lijstje heb ik eigenlijk niets mee. Tsja Romee en Lynn allebei mooi maar komt misschien ook dat ik met beide namen wat heb! mijn zusje heet Romee en onze dochter heet Lynn (2e naam Sophie) ik zou persoonlijk voor romee of lynn gaan, ook als ik geen zusje en dochter had met deze namen. Vind ze gewoon mooi.
Grappig hoe de meningen verschillen! Ik denk toch dat het voor nu Fenne wordt! Wij,vinden het mooi en hoe vaker ik het zeg, hoe meer ik eraan wen hihi. Dank voor jullie reactie!
Fenne!! Erg leuke naam! Lynn vind ik niet mooi (te Engels inderdaad, ik hou ook niet van de Y). Romée vind ik ook leuk, maar niet zo leuk als Fenne.
Lynn is een leuke naam maar je hoort hem zoveel. Fenne vind ik minder leuk, een beetje klankloos, vind Fenna dan mooier. Romée vind ik de mooiste van de drie.
Wat onzettend grappig dit, met elke naam die je hier neerzet heb ik iets! Romee vind ik een supermooie naam, ik wilde onze dochter dat als tweede naam geven (eigenlijk eerste, maar we hadden er al een die nóg leuker was), maar m'n man wilde maar één naam en hij vond Romee niet de leukste. Hij had Lynn heel hoog in z'n lijstje staan, maar die vond ik niet de leukste. Feline vond ik wel weer heel mooi, hij niet. Fenne hebben wij persoonlijk niks mee, maar... ik kan eigenlijk nu nog niet zeggen wat we er wel mee hebben, nog even een paar weken wachten Echt heel apart om al die namen in één topic te zien!
Nog even reageren: na het een paar keer gezien te hebben, vind ik Romée eigenlijk steeds mooier en specialer worden!!!!
-Lynn hoor je veel te veel daardoor vind ik hem niet mooi meer. -Romée vind ik erg leuk! -Fenne is niet mijn smaak. Dus Romée!
Fenne! Leuk, makkelijk, ongecompliceerd. De andere namen vind ik trouwens zeker niet lelijk maar... Romée... het accent is overbodig dus Romee.. aardig Lynn.. ik hou niet van Engelse namen bij Nederlandse kindjes. Dan liever Lin.
NooNoo, Wat toevallig Het is toch nog Fenne. Ik vind die ook de mooiste van het rijtje, al twijfelen we ook nog over Romée/Romee. Het streepje was sowieso een twijfelpunt hoor. Maar goed, voor nu denk ik toch Fenne. Vriend ook. Maar nu een tweede naam? We hadden dus al Fenne Lynn, maar ik vind het wee teveel n'en! Lastig zeg. Fenne May vindt vriend niet mooi (wat hier eerder genoemd is...) Nog ideeën?