Laat hem lekker spelen waar hij mee wil spelen. Als dat poppen zijn, dan is dat maar zo. Als hij het zo naar zijn zin heeft. Ik speelde vroeger alleen met lego, transformers en reed een bmx-fietsje. Mijn ouders hebben me nooit tegengehouden daarin. Ben ik hen nog dankbaar voor. Dat je zoon zijn puzzelstukje naar bed brengt vind ik trouwens superlief! Laat je niet gek maken door reacties van anderen. Inderdaad, we leven in de 21e eeuw he.
Gewoon doen. Min zoon van tien slaapt nu nog met zijn knuffels en behandeld ze als baby.s Zijn zusje mag niet aan zijn baby deken komen zijn knuffels wel. Had wel een jongen die met jongens speelgoed speelde maar op school ect speelde hij het liefst ja wel in de poppen of keukenhoek
mijn zoon heeft 1 pop die ook borstvoeding bij hem kreeg hihiih en ook in bad ga (tevens ook even verzuipt en dan weggooid). En dan de fles geeft..... het is niet veel, maar ik vind prima.... mijn man en vader vinden het wat minder, maar maak me echt niks uit, laat hem maar genieten. hij was laatst spelen bij een meisje, hij was druk achter de poppenwagen....heerlijk toch. lig er geen sec van wakker.
daniel is ook tijden zoet met mijn ouwe poppen! omdat ik ze heb ga ik er niet speciaal 1 voor hem kopen, maar ga de poppen echt niet wegleggen omdat het een jongen is! En bij mn ouders speelt hij het liefst met het keukentje, eten en kopjes en dingen. Ach, hij is ook gek op auto's etc dus maak me er niet druk om. "vroeger" thuis speelde we zondags heel vaak met de poppen en mn broer en broertje deden dan ok mee. Die waren dan papa En als we de zondag erna met de auto's speelde deden de meiden weer vrolijk mee.
Omdat ik dat niet nodig vind. Overigens vraagt hij er niet om, dus vind ik het alsnog moeilijk oordelen. (hoeveel keer vraagt hij erom, hoe graag wil hij het etc). Maar ik zou het in eerste instantie niet aanschaffen.
ik zou hem er lekker mee laten spelen hoor... houd vanzelf wel op wanneer ze ouder worden dan leggen ze die link wel dat poppen en roze voor meisjes zijn.... juist als je dat gaat bestempelen kunnen ze er raar mee omgaan of onzeker worden.... oh en ik zou het zelf idd niet gaan kopen maar als je zoon een zusje heeft die met poppen speelt en hij er soms mee speelt zou ik dat niet zo raar vinden.....
JA natuurlijk kan dat, waarom niet? en wat dan nog als "men" er raar tegenaan kijkt? Celyn heeft ook niet alleen meiden speelgoed. Nu is het wat minder maar toen ze nog jonger was speelde ze graag met auto's, nou waarom niet? Dus ik heb haar rustig auto's en een garage gegeven en genieten dat ze deed! Als Riley met poppen/little pony/barbie wil spelen zal ik dat ook zeker niet in de weg staan omdat "dat niet voor jongens" is
Mijn zoon heeft vooralsnog vooral belangstelling voor de ge-ijkte 'jongensdingen' zoals auto's, treinen en motoren maar als hij mijn babypop tegenkomt en ermee wil spelen: be my guest! En ik zou er ook rustig speciaal één voor hem kopen als hij erom zou vragen, hoor. Maakt me echt geen moer uit Als dat kind het nou leuk vindt... Overigens geloof ik er gewoon niet in dat spelen met poppen of een voorliefde voor roze ook maar iets zegt over je kinds geaardheid. En dan nog: met een schoonzoon later zou ik net zo blij zijn (homo's staan er toch om bekend dat ze bijna altijd stapelgek zijn op hun moeder?! )
hier een dochter,die het liefste(net als ik vroeger) met auto's,lego en playmobil speelt. Met poppen speelt ze niet,terwijl ze er wel 1 heeft.
Nou als ik mijn zoontje zijn poppedijn (mijn oude lappenpop) af zou pakken hebben we elke avond een slaapdrama, dat ga ik dus ook niet doen! ( ik heb zelfs een week of 3-4 terug een nieuwe gemaakt zodat als deze poppedijn uit elkaar valt er een alternatief is) Overigens wordt er ook veel met het servies en de stofzuiger gespeeld hier. Ik vind het eigenlijk wel heel vertederend om het aan te zien. De lievelingskleur van mijn jongste is ook roze! Probeer hem maar eens uit een andere beker te laten drinken dan de roze beker van ikea! drama..... Als we bij vrienden zijn (die het enige meisje in onze vriendenkring hebben) is de keuken bij allebei onze kinderen ook zwaar favoriet. Lekker laten doen.
Mijn zoontje heeft roze kleren En speelt het liefst met zij theeserviesje, brengt hij mama heel de dag thee. En hij danst het liefst op K3. En als hij straks een pop wil, krijgt hij een pop.
Jayro heeft.. een keukentje met servies... een grote dora-pop (compleet met jurkje, haarspeldjes..) en nog veel meer dora-speelgoed... hij is gek op k3 (kent heel veel liedjes uit zijn hoofd) en hangt regelmatig een jurkje van mama om zijn nek en danst door de kamer "kijk mama, ik ben een prinses".. o ja hij is ook gek op prinsessen trouwens Maar hij is daarnaast ook gek op superhelden en auto's.. hij houdt van bouwen en heeft heel veel 'stoer' speelgoed. Mijn ex was er eerst van overtuigd dat mijn moeder en ik de meisjes-dingen opdrongen bij Jayro, maar hij zag al snel dat Jayro dit echt zélf wilde... nu heeft mijn ex er dan ook totaal geen problemen meer mee. Die speelt vrolijk mee als de Dora-pop een schone luier moet Oh en hij gebruikt trouwens zijn broertje ook regelmatig als 'pop', hij helpt me met kleertjes uitzoeken, komt aanzetten met flesjes, speentjes, knuffeltjes en wilt hem regelmatig op schoot.. Hij zet dan een hoog stemmetje op "Kenji, wat is er? niet zo mopperen, heb je gepoept, moet je schone luier?" Alleen maar goed toch?
Leuk toch dat hij zich ook kan vermaken met een pop. Ons zoontje heeft ook een pop en zelfs met een buggy erbij haha. En hij heeft ook voor bij zijn keukentje een serviesje. Interreseerd mij echt niet wat een ander ervan vindt als mijn kind het maar leuk vindt.
Kinderen imiteren en dit is ook nodig voor de ontwikkeling en spelen met een pop hoort hier ook bij. Dus niks aan trekken wat anderen zeggen, als je zoon met een pop wilt spelen, gewoon doen!
Mijn oudste zoontje wilde voor zijn derde verjaardag graag een pop hebben. Waarom niet? Ik vind het echt prachtig om te zien. Hij heeft haar Anna genoemd en verliest haar geen moment uit het oog . Ik vind het juist mooi om te zien dat kinderen zich nog totaal niks van de buitenwereld aantrekken, van wat anderen ervan zullen vinden. Daar zouden vele volwassenen imo nog een goed voorbeeld aan kunnen nemen.
Gewoon geven waar je kind om vraagt. De leeftijd dat ze echt echt echt niet meer met speelgoed "van het andere geslacht" willen spelen, komt pas later, (diezelfde fase dat jongens meiden stom vinden en omgekeerd). Tot die tijd maak je er met 'verkeerd' speelgoed echt geen homo van. Off-topic: homoseksualiteit is niet in alle gevallen aangeboren, dat is echt ook 'maak'baar, maar dan gaat het vooral om kids die misbruikt zijn en daardoor ofwel steevast later voor een relatie met iemand van het andere geslacht dan de misbruiker kiezen, of juist door het misbruik kiezen voor een relatie met iemand van het geslacht van de misbruiker. Met speelgoed ga je de geaardheid van je kind iig niet beinvloeden...
Volwassen mannen worden toch ook niet uitgelachen als ze met hun baby lekker aan het tutten zijn? Dus waarom mag een jongen dan niet met een pop spelen, dat is alleen maar gewone ontwikkeling hoor. Heb zelf heel veel met jongensdingen gespeeld. Mijn zoontje heeft ook een pop en vind dat hartstikke leuk. O ja, hij draagt zelf ook roze kleding. Mijn dochter is net een halve jongen. Wat maakt het allemaal uit??!!