en wat dan nog dat je kind homo of lesbisch is??? Want ze worden het niet, ze zijn het. Zal ook eens aan mn man vragen of hij ook niet stiekem homo is dan, hij speelde vroeger ook altijd met de poppen van zijn zussen. Kom op zeg, we leven in 2011
@ikke: tja en ik met Lego. Toch ben ik wel benieuwd naar de gedachtengang van @cindybaby en eh. Iemands afwijkende mening binnen 2 seconden meteen classificeren als kortzichtig is ook vrij kortzichtig hoor ben even kwijt wie het zei (en terugscrollen gaat even niet) maar eh tja dat vind ik dus
Hoi, Hier in een jongenshuishouden (3 stuks inmiddels) ook poppen en een wieg in huis. Bij zeeman hadden ze leuke poppen die er een beetje jongensachtig uitzien met blauwe kleren, maar dat vind ik niet persé nodig, roze mag hier ook gewoon, juist wel! En knuffels ook plenty, die worden ook geknuffeld en in bed gestopt etc. We hebben nog niet zo'n poppenbuggy, dat zou volgens mij ook een topper zijn.
Ik ben wel benieuwd waarom jij dit denkt? Waarom is een man die een baby verzorgt een homo? En een vrouw die auto rijdt een lesbische? Ik neem aan dat jij zelf dus niet rijdt, en jouw man jouw kindje nooit naar bed brengt of verschoont? Want dat zijn die vrouwelijke trekjes die van een man een homo maken?????
Ja precies Adi, en zo kan ik er ook nog wel 1000 opnoemen, kijk maar eens naar de beroepen die we in het land hebben!! En wat ik al zei, wat als je kindje een homo of lesbisch is, maakt dat je kind of ouder minder gelukkig?? Laat een kind lekker spelen wat hij/zij wilt, de meeste komen straks toch wel op de leeftijd dat het niet meer stoer is om met een pop te spelen, en dat meisjes niet meer met auto's spelen. Waar maken ons druk om, je wilt je kind gelukkig zien, met of zonder pop