heey meiden, iedereen zal het wel heet hebben met dit weer. Wist niet dat ik het zo warm kon krijgen. Maar lekker relaxen en dan gaat het wel. Maar heb toch iets raars, ik heb continue het gevoel dat mijn handen in brand staan. Deze worden ook helemaal rood. Weet niet wat ik er aan kan doen. Komt dit iemand bekend voor?? en heeft degene tips of zou ik gewoon te weinig drinken??? Ben namelijk niet zon goed drinker moet me echt dwingen om water te drinken. alvast bedankt voor jullie reactie. groetjes rensje
zou idd best eens vocht kunnen zijn die je vasthoud dat kan echt heel zeer doen. dus idd flink wat gaan drinken helemaal met dit weer. en hoeft niet percee aleen maar water he je kunt ook ranja oid pakken als het maar vocht is. zelf ben ik ook echt geen water drinker maar maak gewoon met dit warme weer een grote kan ranja met ijsblokjes erin en nou die is zo weg hoor.
Ik denk ook dat het best wel eens vocht zou kunnen zijn. Ik houd zelf ook echt erg veel vocht vast (mijn voeten zien eruit als ingebonden rollades, charmant is anders ) en dat kan ook enorm branden. Wat kan helpen is wisselbadjes nemen (warme en koude badjes) en inderdaadveel drinken. Ik drink steeds afwisselend vruchtensapjes, ranja en water. Succes! Liefs Isa
Die rode kleur komt omdat je bloed niet goed teruggepompt wordt..en ook vocht ja... Toch veel drinken en je handen een beetje omhoog houden zodat het bloed terug kan stromen.
Klinkt heel pijnlijk, meiden. Gelukkig hou ik geen vocht vast. Weet niet of het er iets mee te maken heeft, maar ik drink en beweeg ontzettend veel. Ik ga wel zo bij de drogist van die voetenbruistabletten halen, lijkt me heerlijk in dit weer! Even zelfverwennerij.
Wat misschien ook helpt (doe ik zelf als ik heel warm ben) is heel koud water aan de binnenkant van mijn polsen laten stromen. Koel ik zelf meestal wel vanaf en misschien helpt dat van de buitenkant in plaats van de binnenkant? Maar ik weet niet of het kwaad kan als je handen zo rood zijn?