paar uur voor ongestelheid onveilig seks

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chanxo, 30 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chanxo

chanxo Nieuw lid

30 mrt 2014
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    Ik heb een vraagje. Ik ben 18 jaar en ga een paar maand met een jongen (25). Het is niet vast omdat we vaak ruzie hebben of dat het niet lekker loopt door omstandigheden. Wij hebben vannacht, eigenlijk vanochtend (7 uur) na het uitgaan onveilig seks gehad. Hij dacht dat ie niet meer kon komen door de hoeveelheid drank. Dat bleek hij dus nog wel te kunnen en is dus mis gegaan. Ik ben paar uur later toen ik wakker werd ongesteld geworden. We kunnen nergens meer aan een map komen dus zou morgen pas kunnen. Maar is dit nodig? Is de kans groot dat ik zwanger ben geraakt? Ik las in veel berichten dat het niet mogelijk is omdat je meteen ongesteld bent geworden. En ik mag de map wegens gezondheidsredenen eigenlijk niet gebruiken. Graag advies want ik weet me geen raad!

2. Lisa2

Lisa2 Fanatiek lid

21 apr 2013
    3.540
    1.551
    113
    De kans is heel erg klein/ zo goed als nihil dat je hiervan zwanger bent geworden hoor.

3. Twinkeltjes

Twinkeltjes Niet meer actief

de kans is heeel klein. Maar dat betekent natuurlijk niet dat je voor je ongesteldheid onveilige seks moet hebben (al weet je dat inmiddels zelf denk ik ook ;)

4. dpbovenkamp

dpbovenkamp Fanatiek lid

14 jan 2014
    1.628
    3
    36
    Meis, geloof jongens nóóit met dat soort excuses. Ze hebben gewoon liever geen rubber om! Van voorvocht kun je ook zwanger raken, hè. En met drank in de hersenen zit een ongelukje in een klein hoekje... Nu klaar met de les;)

Je hebt je eisprong doorgaans ongeveer 14 dagen voordat je ongesteld wordt en na je eisprong ben je maximaal 24 uur vruchtbaar als vrouw. Dus de kans dat je zwanger bent is vrijwel nihil.

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    De kans is heeeel erg klein.

Daarbij wil ik je even zeggen dit nooit meer te doen,je kunt namelijk ook zwanger raken van voorvocht,dus zonder dat hij klaar komt.
    Je hebt sex,dat is voor volwassen....gedraag je daar ook na en gebruik een voirbehoedsmiddel!!;)

6. betties

betties Fanatiek lid

24 feb 2011
    1.954
    168
    63
    Kans is echt 0,0. Ik zou zeggen: verdiep je een in hoe je lijf werkt want dit klinkt allemaal wel erg dom. Wel goed dat je de vraag stekt hoor, maar kom op!

7. Purk

Purk Fanatiek lid

19 nov 2013
    3.189
    0
    0
    NULL
    NULL
    De kans is erg klein, maar zeker niet afwezig. Als je niet zwanger wil worden, zou ik toch vandaag nog naar je huisarts gaan en overleggen wat mogelijk is qua MAP gezien je gezondheid.

8. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Die kans is echt piep en piepklein..

Deel Deze Pagina