Hallo allemaal. Ik heb een vraag, mijn echo meneer heeft met 13 weken gezegd 95% een meisje. Toen heeft een bekende van mij met 15 weken en 4 dagen een pretecho gemaakt en zei ik denk toch een jongen. Dezelfde dag nog terug gegaan naar mijn echo meneer en die bleef erbij, meisje Ik zal beide foto’s toevoegen. Wat denken jullie? Bovenste 2 is van jongen en onderste van meisje
Ik denk jongen. Lijk echt 2 balletjes en piemeltje te zien. Bij mijn zoon ook dat termijn een pretecho gehad en toen was het ook vrij goed zichtbaar. Ik zou nog wel even een slag om de arm houden en met de 20 weken echo nog eens laten kijken
Ik zie ook een jongen. Een meisje heeft duidelijk 3 streepjes. En er is hier toch echt een piemel te zien.
Toch zie ik in deze echo (ondanks dat hij wat schuin is genomen) echt schaamlipjes... is dit de echo van de echo meneer?? En heeft die vriend bij de andere echo wel gecontroleerd of het geen navelstreng was wat er hangt? Ik ga dus voor een meisje.
Bij mij met 16 w een jongetje bleek het met 20 weken toch echt een meisje te zijn vaak hebben ze bet andersom fout maar soms zien ze een meisje ook voor een jongetje aan