Vanaf welke week kan je echt het geslacht zien op de echo's??Ik heb met 16 wkn een echo speciaal voor mn zoontje om hem erbij te betrekken zeg maar maar vraag me af of je dan ook al wat kan zien....ik weet nu al waar hij om gaat vragen natuurlijk....ken m al langer al vandaag whaha
Wij hebben een geslachtsbepaling laten doen bij 16 weken en daarop was duidelijk een zoontje te zien . Mits het kindje er natuurlijk goed voorligt kunnen ze bij 16 weken het geslacht wel zien hoor! Bij 13 weken hebben ze ook even gekeken, maar konden het toch nog niet goed zien en dachten aan een meisje, maar bij 16 weken bleek dit dus niet te kloppen...
Dus ik heb een (kleine) kans dat ik het weet volgende week?!!Leuk!!Nou maar duimen dat de kleine even de beentjes optrekt hahaha
Ik denk ook wel met 16 weken dat je het dan wel weet hoor.. Want heb een brief van de vk gehad dat ik met 15 a 16 weken MOET bellen naar t ziekenhuis voor geslachtsecho.. mja miss ben ik dan pas met week 20 aan de beurt maar.. kan natuurlijk net zo goed dat we weekje later al kunnen. kan best zo vroeg
Ik was 16+3 weken in verwachting toen wij voor een geslachts bepaling gingen. De kleine lag er goed voor met der billetjes richting me navel, je kon er niet omheen, was echt super duidelijk.
Ik hoop het 2 december te weten!! Ben dan 16 wkn 6 dgn... Tis al bijna maar als ik dan bedenk dat ik ook al met 16 wkn had kunnen gaan wordt ik echt ongeduldig!!! Ben zo benieuwd!
Bij mijn zoontje zagen we het pas met 20wk, ik had ook geen pret echo gedaan dus ik moest wachten tot de 20 weken echo, ma dat moet idd wel al te zien zijn hoor met 16 wk Tenzij die zijn beentjes koppig bij elkaar houd natuurlijk
wij hebben bij 17 wkn precies gezien dat het voor 200% zeker een meisje was... en het klopte, ze is er inmiddels...
Had net de vk aan de lijn, je kan het zien dan, ze zegt als je eerder gaat bijv met 14 wkn kan het zo zijn dat je denkt dat het een jongen is maar dan is dat nog niet met zekerheid te zeggen, met 16 wkn is die kans groter als je er echt niet omheen kan zeg maar!!Nu maar duimen duimen duimen dat het goed ligt....spannend!!!!