je eigen hartslag voelen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door frannie82, 15 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. frannie82

frannie82 VIP lid

28 nov 2010
    10.407
    2
    38
    Hoi,

Ik heb nu al een aantal keer als ik in bed lig dat ik zonder dat ik aan mijn pols voel of in mijn hals mijn eigen hartslag voel.
    Hebben jullie dat ook?
    Ik las dat het niet erg is omdat je eigen hart nu harder moet werken maar het is zo'n raar gevoel.
    Niet het gevoel dat het hartkloppingen zijn maar ik voel het vooral in mijn buik...

2. lillibit

lillibit Fanatiek lid

12 jul 2010
    2.348
    0
    0
    in de jeugdzorg
    Midden Nederland
    Sinds ik zwanger ben voel ik mijn eigen hartslag ook heel goed, bijvoorbeeld ook in mijn vingertoppen ofzo, terwijl ik hiervoor altijd heel slecht was in het voelen van mijn hartslag.... voelde hem niet eens op mijn borst, haha! :D
    Ben lichamelijk helemaal in orde verder en bloeddruk enzo is goed, dus zal er wel bij horen! ;)

3. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja ik voel m ook.

4. Buddha30

Buddha30 Actief lid

14 okt 2010
    170
    0
    0
    leerkracht
    Almere
    Ja heb ik ook!!!
    Idd vooral als ik in bed lig, ik voel mn hartslag in mijn buik....gek gevoel is het wel. :D

5. Iloontje87

5 jan 2011
    24
    0
    0
    Ohh, wat grappig! Ik ook...word er soms gek van.. ik voel het echt overal en duidelijk aanwezig! hihi..zat het me toevallig ook af te vragen of dat er echt bijhoort!

6. Elines

Elines Fanatiek lid

23 mei 2010
    1.252
    1
    36
    Holland
    pff ja dat heb ik ook. Als ik in bed lig voel ik mn hart stevig kloppen in mn borst en onderbuik. Heel gek. Het is soms zo sterk dat ik niet makkelijk door in slaap kan vallen ;)

7. Ennas

Ennas Fanatiek lid

23 dec 2008
    1.469
    0
    36
    Bij mij hetzelfde :)

8. makey

makey Fanatiek lid

16 feb 2006
    1.999
    0
    0
    ik voel m ook en regelmatig nu tegen t eind aan steeds in mn oor dat gegons van mn hartslag heel irritant

9. Kabouter Klus

Kabouter Klus Fanatiek lid

6 nov 2006
    2.657
    0
    0
    Noord-Brabant
    Hihi... Volgens mij heb ik een week geleden ofzo bijna exact hetzelfde ergens neergezet; ook precies zoals jij het omschrijft, geen hartkloppingen. Berichtje bij de VK op het forum gepost; hoort erbij, nothing to worry about :D.
    Anyway, same here dus.... Heb er vrijdag zowat de hele dag last van gehad, in het weekend af en toe, nu weer weinig, en zo kan het ineens weer opkomen.
    Ik heb in het verleden ooit paniekaanvallen gehad, dus ik was al bang dat ik weer in de stress zou schieten maar dat is gelukkig niet zo.

10. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Mijn placenta ligt voor en ik dacht dat ik het bloed voelde wat daar naar toe gepompt wordt. Er is natuurlijk een heel nieuw "orgaan" bijgekomen waar mijn bloed naar toe gaat :).

Deel Deze Pagina