Hoi Meiden, Ben heel benieuwd jongen of meisje. Vriendlief wil het niet weten dus ik heb er niet naar gevraagd.... roept u maaaaar!!!
Dank voor jullie reacties! Ik twijfel af en toe als ik het hele filmpje bekijk. Dan lijkt het net of ik een wit piemeltje door het beeld zie gaan. Maar als ik het stukje film van het beentje bekijk zie ik niks.....
Ik denk een meisje! Wij krijgen een jongen en daar zag je echt iets recht overeind staan tussen de beentjes
denk ook een meisje op basis van deze foto's. Dat waarvan je denkt dat het een piemeltje is zou ook heel goed de navelstreng kunnen zijn. Die schieten vaak ook door het beeld rond dat gebied haha
Als je het niet wilt weten laten ze het ook echt niet zien.. Hier is nuets van te maken, geloof me ik heb ervaring. Ik had hetzelfde en met 23 weken verschillende shotes tussen de benen en van de onderkant. 71 x meisje gegokt, 1x jongen. Het was een jongen. Ik heb deze discussie vorig jaar ook met iemand hier op het forum gehad en toen zei ook iedereen meid, wasmook een jongen. Er is niets van te zeggen, je ziet te weinig!
Was toen straks aan het twijfelen en zij toch een meisje. Ik zag bij de eerste foto de schildpadschild achter ding wat meestal duid op de balletjes van een jongen. Toch zei ik meisje omdat ik er een lichte steep over zag lopen en hierdoor was mijn twijfel. Ik dacht in de 1e instantie een jongen maar toen ik wat beter ging kijken en door de lichte streep zei ik meisje. Nu zie ik de nieuwe foto en de streep is weg. Ik verander mijn 1e mening en zeg een jongen
Zie helemaal niks, bij een meid zie je echt overduidelijk 3 streepjes tussen de benen en bij een jongen zie je met dit termijn wel duidelijk een piemel. De echoscopiste heeft het goed verborgen gehouden en denk dat je je nieuwsgierigheid toch in moet houden tot wanneer je kleine geboren is.