Hoi, Ik heb net mn eerste echo gehad en het hartje gezien! Ik blijk iets korter zwanger te zijn, maar hadden we al verwacht want ik testte pas een week na mijn NOD positief en is in de 2e ronde al raak dus ook wist ik niet precies wat mn cyclus was. Nu heb ik een beetje bruin verlies. Kan dat door de inwendige echo komen? Lieve groetjes
het kan komen door de echo..... bij mijn gebeurde dit ook bij de eerste echo alleen is het toen bij ons niet goed afgelopen ondanks een klopend hartje ( kindje was ook kleiner) maar heb toen onderzoek gedaan en bruin verlies kan ook komen door de echo en dat er niks aan de hand is.... mocht het nog een paar dagen zo blijven dan gewoon vragen om nog een echo
Gefeliciteerd met de goede echo!!! Kan, maar kan ook innesteling bloeding zijn. Meestal is bruinverlies oud bloed. Hoeft helemaal niks te betekenen. Ik had tussen 7 en 10 weken bruinverlies en kijk mijn banner nou.
Gefeliciteerd met je goede echo... Baal je nu niet dat je bent terug gezet? Ik kan in de club 'bevallen in augustus 2012' geen berichtje van je vinden. Heb je wel in de goede club gepost?
@Michmar Hmm nu ga ik aanmezelf twijfelen! Haha! Ja ik baal wel dat het korter is, maar was er wel vanuit gegaan. Hoe langer je zwanger ben, hoe kleiner de kans dat het misgaat, dus dat vind ik het vervelendst. Miss is ons kindje gewoon net iets kleiner als gemiddeld. Ik ben ook klein en mijn vriend ook. Haha, is mijn maffe logica! Iedereen bedankt voor de reacties!
Ik heb ook bruinverlies gehad aan het begin van deze zwangerschap, van 4,5 week tot 10 weken, af en aan (zelfs soms echt rood bloedverlies). De verloskundige zei dat het vaker voorkomt (volgens mij bij 1/3 van alle zwangerschappen). Gelukkig had je een goede echo. Je moet proberen wel te genieten (zeiden ze toen ook tegen mij). Veel succes!!
de eerste 12 weken groeien alle kindjes even hard pas na 12 weken komt er verschil is.. maar kan zijn dat je late innesteling hebt gehad!! en zolang het bruin bloedverlies is, is er niets aan de hand.. pas als het helderrood is met stolsels moet je je zorgen maken en zelfs dan is soms nog alles goed!! sowieso is het een goed teken dat je al een kloppend hartje hebt gezien!!
En anders gewoon je VK bellen hoor! Zij is ervoor om je te begeleiden tijdens je zwangerschap, dus ook als je onzeker bent door bloedverlies! Maar goed dat je je al wat rustiger voelt! Het is zo mooi om zwanger te zijn!
Miertje, hoeveel ben je 'terug gezet'? Hier loopt de beep ook steeds twee/drie dagen achter op wat ik dacht dat ik zou zijn, maar afgelopen maandag lag-ie lekker te wiebelen en te zwaaien. Hoeft dus niets te betekenen. Ook heb ik vorige week maandag wat bruin bloedverlies gehad, en dat hoeft dus ook niets te betekenen. Ik kan me voorstellen dat je van MissyMaaike haar reactie helemaal in de stress schiet. Beetje jammer.
Hey meis, Het kan idd door de inwendige echo komen. Ik had met 6 wkn zwangerschap ook bruinverlies, hield wel een week aan. Op de echo (uitwendig) mooi hartje zien kloppen en konden ze ook zien dat het er bij de placenta wat vocht zat. Had met t vast groeien te maken zei ze. Ik kon dus nog wat meer bruinverlies verwachten. Bruin = oud, probeer te genieten Je hebt al een mooi hartje zien kloppen, en dat is echt heel goed! Liefs