Ik heb een afspraak gemaakt voor een vroege geslachtsbepaling, met 15 weken. Niet alle echobureau's doen het, maar heb er toch een aantal gevonden. Wat is jullie ervaring met een vroege geslachtsbepaling? - klopte het geslacht? - moest je heen en weer springen/lopen omdat de beeb er niet goed voor lag? - moest je later terug komen omdat de beeb er niet voor lag? Graag jullie verhaal
Hallo, Bij de 1e hadden we geslachtsbepaling met 16 week. Was prima te zien! Hoefde niet te springen Bij de 2e hadden we onderzoeken in het ziekenhuis, daar zagen ze het rond 15 week. Het is dus prima te doen hoor! En zien ze het niet, mag je vaak binnen een week al terug komen. Succes!
Wij hadden vorige week geslachtsbepaling bij 15 weken en 3 dagen en ik hoefde geen gekkigheid uit te halen. Ik kon lekker blijven liggen en genieten van onze kleine uk! En volgens de echoscopiste was ze er van overtuigd dat het een kereltje is! En dat was ook duidelijk te zien! Hihi Heel veel succes en geniet er van! Liefs!
Hier hebben we met 15+4 een echo laten maken, overduidelijk een mannetje! Hoefde geen gekke capriolen uit te halen. Ik mocht niet terugkomen als ze het niet zouden zien maar dat wist ik van te voren.
Hier met 15 weken precies bij de eerste, overduidelijk!! Hoefde niks te doen En bij tweede 14+2 ook weer overduidelijk!! Met 20 weken nog bevestigd! Ook hier niks geks hoeven doen, dat moet vaak als je tegen de 20 aangaat want dan heeft de kleine minder ruimte
Ik ben met 14 weken geweest en mocht met 15,3 weken terugkomen omdat ik het zelf niet kon geloven dat ze het zo vroeg al kon zien (met zekerheid). Geslacht was toen ook goed te zien en volgens de 20-weken echo nog steeds een jongen
Heb met 13w en 6d een echo gehad en toen zei ze een meisje wist ze zeker. Hoefde niets te doen was zo te zien. Vorige week vrijdag 20 weken echo gehad en echt overduidelijk een meisje. Dus het kan echt zo vroeg.
Owh Vogeltje met 13 weken en 6 dagen.... ik moet donderdag voor een termijnecho... hoop nu dat ze bij mij ook iets zien
met 15 weken en 6 dagen een echo gehad, ze zag gelijk dat het een jongen was en nu ga ik met precies 16 weken, maar vorige week zei de echodame al dat het een jongen in wording was, dus ben benieuwd of het klopt over 2 weken.
Wij hebben bij de 1e met 15 wkn en 3 dgn een geslachtsbepaling gehad en ze konden echt al goed het geslacht zien hoor. Nu gaan we met 16 wkn en 4 dgn, kwam beter uit dus we moeten nu nog even geduld hebben...
Wij waren ook met 15.3 wk omdat de VK met doptone t hart niet kon vinden. Mochten we dezelfde avond op echo. We knepen m wel n beetje Echomaakster zag direct n goed kloppend hartje en n mooie baby. Mn man zei "ti's vast een meisje dat ze nu al zo dwars ligt. Ze vroeg of ze daarnaar moest kijken en zei toen dat hij gelijk heeft. Ze was 90% zeker en keek naar 3 "Adidas" streepjes op de plek van t geslacht en dat er niets uitsteekt daar. Ik heb totaal Miss 5 minuten op tafel gelegen omdat ik tussendoor kwam en hoefde niX geks te doen Veel plezier Kylie met je echo
Ik had de echo eerst afgezegd omdat ik onder controle van de gyn moest blijven maar kon hem toch weer maken! Vanavond om tien voor 19 is het zover!