ik zou een boy krijgen, ik geloof er niet echt in hoor... als je bv morgen verjaard dan zou je vandaag een boy krijgen en morgen een meisie! niet dus! maar wel tof vo de fun dan Xx.
Bij zoonlief klopt ie niet Bij dochterlief wel en nu zou ik ook een dochter krijgen..dat gevoel heb ik ook, maar de echo zegt toch echt een jongen.. hahaha
Als ik de test nu doe (na mijn verjaardag) dan komt er uit dat het een meisje is. En als ik hem doe met mijn leeftijd van toen dan kom ik uit op 0. En de echo zegt een jongen..
Ik wil het plezier niet bederven, maar tuurlijk is het onzin Het geslacht wordt bepaald door de zaadcel die de eicecel bevrucht of het een x of y chromosoom met zich meedraagt. De winnende zaadcel is echt niet te beinvloeden door welke maand het is of welke leeftijd de vrouw heeft enz! Of denken jullie van wel? En hoe is dan een tweeling met een meisje en jongen te verklaren? Ik denk dat het beter is om het op 50/50 te houden en de rest toeval te noemen, bovendien waar komt dat percentage vandaan? Dan nog moet duizenden keren na worden gegaan voor dat je hier een zinnige uitspraak over kunt doen.
Nou wel grappig in ieder geval! Volgens mijn berekening wordt het een jongen, ik kom uit op 5. Tegen de tijd dat ik het weet zal ik het laten weten.... Groetjes
Ehm ff mbt je eigen leeftijd die je ergens af moet halen. Toen ik zwanger werd was ik 25 ben inmiddels 26 wat trek er dan vanaf? Haha want het wisselt dan natuurlijk, als ik de berekeningv oor mn verjaardag had gedaan zou t een jongen zijn en anders een meisje Humor...geloof dr niet in maar t zijn altijd leuke praatjes
Goh nee meen je dat nou? Wordt het niet bepaald door een BAKERPRAATJE? Bij elk praatje is er wel iemand die zegt dat het daar echt niet door komt...dat snappen de meeste hier den k ik echt wel. Hahah laat die praatjes toch gewoon, is toch gewoon leuk om te weten welke praatjes er allemaal zijn?
Ja hehe natuurlijk is het een bakerpraatje maar daarom is het toch nog wel grappig! Ik heb gewoon berekend voor het leuk!
Hallo, Het is altijd leuk natuurlijk om even te kijken of het klopt. Maar ik ben aan het rekenen gegaan. Aangezien ik niet zwanger ben heb ik gekeken wat als ik het die maand zou zijn. En dan blijkt dat het gewoon om en om is. bijv. oktober-meisje november-jongen en december-meisje? Ik moet zeggen dat ook naar de geslachtkalender gekeken heb en dat ie bij al mijn vriendinnen klopt ! Groetjes, NOD 14 nov. 28-25-27-25-26-26-?
nogmaals de vraag: wat trek ik eraf? Was 25 toen ik zwanger werd (juni laatste ongi) maareh ben nu 26. Dus wat trek ik eraf?