ik draag met ons klein ventje echt mooi rond naar voor was er rotsvast van overtuigd van een meid maar droomde op 10weken van een jongen ,en op 11weken was er tussen de beentjes een druif te zien en zei de dokter nou dat word een jongen
HAHAHAHAHA wat leuk allemaal om te lezen dames! Ben erg benieuwd naar mijn buikje straks en aan welke symptomen ik denk wat te krijgen en of het klopt! Er zitten hier en daar wel trekjes in die typisch meisje-jongen is maar soms kan t toch nog anders uitpakken, spannend!
Ik heb altijd al een voorgevoel gehad dat ik 2 jongetjes zou krijgen. Eind november ben ik zwanger geraakt en 2 weken daarvoor droomde ik dat ik onder de douche stond met een klein mannetje . En ik voelde dat dat mijn baby zou zijn. Vanaf het moment dat ik zwanger was dacht iedereen dat het een meisje was, maar ik wist gewoon dat er een piemeltje aan zou zitten. En ik krijg ook een zoon. Als het een meisje was geweest was ik zeker net zo gelukkig geweest als nu, maar had ik even moeten wennen, omdat dat voor mijn gevoel niet zou kloppen (hoewel ik er vanuit ging dat mijn voorgevoel wel verkeerd zou kunnen zijn).
- Hier tm 13e week erg misselijk - Ik draag mooi naar voren van de achterkant is niets te zien - Geen haaruitval (ook niet dikker trouwens) of pukkels, mooie gladde huid ( exceem vrij zelfs) - Een erg druk kindje - Zelf het gevoel dat het een meisje zou zijn. Na de 20 weken echo een mooie dame te zien! Chinese kalender klopt bij mij trouwens niet! Heb hiervoor 1 miskraam gehad bij 11 weken. tot die tijd misselijk geweest, geen haaruitval en ook geen pukkels. Maar weet niet of dit later pas zou komen. Zelf het gevoel dat het een jongen was. De truc met het touwtje klopt trouwens tot nu toe wel!