haha is leuk ik vind juist andersom er zijn al zoveel dingen onzeker als je zwanger ben dan is elk ding wat je zeker kan weten heel fijn.
Hihi, ik zeg zelf steeds, er staat geen "Kinder" op mijn voorhoofd. Wij zijn gewoon te nieuwschierig om te wachten tot de bevalling. Maar ik kan het me goed voorstellen dat sommige mensen ervoor kiezen het niet van tevoren te willen weten. Overigens gaan we het wel proberen geheim te houden (lees: IK ga proberen mijn mond te houden )
Wij willen het ook heel graag weten, ik heb een voorgevoel voor een jongen..... Het blijft dan ook geen geheim, wel de naam die blijft wel geheim! 9 maart weten we meer...
Wij weten het sinds gisteren en ik moest het gewoon weten. Ik hoopte enorm op een meisje en dat is het ook. we zijn dus dolgelukkig. Een jongen was net zo welkom, daar gaat het niet om, maar mijn kinderwens komt hiermee uit. Onze babykamer ligt al vol met kleding, en sinds gisteren dus ook 3 jurkjes.
Ik heb vorige week een topic geopend over het geslacht die volledig uit de hand is gelopen omdat ik een bepaalde voorkeur uitte die verkeerd werd opgevat. Ik lees hier toch wel wat dames die ook een bepaalde voorkeur hebben. Ik en mijn man waren het niet geheel eens over het weten of niet. Dit is ons laatste kindje en ik vond het wel wat hebben om het NIET te weten. Mijn man wil het dus wel noemt hij praktisch. Ik wil eigenlijk alleen maar weten of het gezond is . Namen hebben we voor beide al en voor een jongen word dat een hele mooie bijzondere naam en daar ben ik best wel trots op. Voor een meisje hebben we ook een hele mooie naam dus wat dat betreft is dat al geregeld. Ik vind dat je samen moet kijken wat wil de een en wat wil de ander . Aangezien mijn man het dolgraag wil weten kan ik niet zeggen ok jij wel en ik wil het niet weten want zon nieuwsgierig aagje ben ik dan ook wel weer dat ik dan bij hem ga vissen. Dus 12 Februari weten wij het .
Ik wil het ook weten. Net als bij de eerste twee. Het kindje krijgen is evengoed een enorme verrassing, ook al weet je het geslacht. Ik kan dat topic niet vinden. Jammer, die heb ik gemist. Een voorkeur hebben is altijd een taboe. Toch gek. Ik heb al een jongen en een meisje, en hoop nu weer op een meisje bij deze zwangerschap. Maar dat zeg ik ook gewoon. Mensen die mij daarom willen schofferen moeten dat maar fijn doen. Maar het is mijn kind en ik vind dat ik dat gewoon moet kunnen zeggen. En dat is niet bedoeld om mensen die moeilijk zwanger raken voor het hoofd te stoten. Maar ik vind niet dat ik daarom mijn mond maar moet houden. Natuurlijk ben ik met een zoon ook dolgelukkig. Maar nu nog vrij ligt wat het zou kunnen zijn, mag ik toch wel zeggen dat ik hoop op een meisje? En het is echt niet zo dat ik teleurgesteld ben als het toch een zoon is. Het is meer dat ik nog een hele bult meidenkleding heb en ik al van drie vriendinnen met meiden een hele berg meidenkleding heb gekregen
JA wij weten het! We hebben het de ouders ook verteld maar verder willen we het geheim houden! (ben beneiuwd wanneer de eerste zich verlult ) En de reacties van andere? "Ja dan is het geen verassing meer!" Nou ten eerste ook hier zeggen wij: ben toch geen verassingsei? En ten 2e, is ouder worden niet al een verassing genoeg? Zien hoe je kindje eruit ziet? Tellen of er 10 vingertjes aan zitten? Ik houd niet zo van teveel verassingen he..zo verdelen we het een beetje! hahahahahahahah En ind. namen bedenken en kleertjes kopen wordt inene veel makkelijker! kus miek
ik wil het ook heel erg graag weten en word met de dag nieuwsgieriger. Wij hebben besloten dat we ons laten verrassen. Als mensen vragen of we al weten wat het wordt, zeggen we een babietje!
Die gebruik ik dus ook al, het word een kind, zeg ik dan Maar wij willen het niet weten, reden 1 : Ik kan mn klep niet houden, en we willen wel dat het voor anderen een verassing blijft..... gaat dus niet werken. reden 2 : Mijn man wil het absoluut niet weten.
Wij weten het niet en moeten nog ongeveer 7 weekjes wachten tot we het wel weten..... Ik vind het gewoonweg niet leuk om het van te voren te weten. Ik wil zelf kijken zodra de kleine er is. Mijn man had het wel leuk gevonden om het te weten, maar ik niet dus is hij het er mee eens dat we het niet weten. Ik denk trouwens dat we een knulletje krijgen....... Maar ja, het blijft afwachten! Anderen geloven het inderdaad vaak niet. Tegenwoordig weet ook bijna iedereen het al lijkt het wel....
nou... ik ben wel een verrassingsei ...vind het wel leuk die spanning bij de bevalling... is het en jongen of een meisje?
Ik wil het graag weten. Ben te nieuwsgierig om te wachten! En je komt het toch ooit een keer te weten dus ja, waarom mezelf 9 maanden lang pesten hihi!
Wij willen het wel heel graag weten. Met mijn dochter wisten wij het ook en het is wel heel makkelijk qua inrichting van het kamertje en kleertjes kopen etc. Wij hebben nu alleen het "probleem"dat onze dochter absoluut geen broertje wil! haha Ze heeft de baby als het een jongen mocht zijn al weggegeven aan oma, en wil dan een nieuwe! Wij hopen natuurlijk op een jongen, vooral mijn man,maar een meisje is natuurlijk ook fantastisch! Nog 4 weken en dan zullen we het weten, en kunnen we onze dochter voorbereiden op wat er komen gaat! groetjes chantal
wij wisten het met de eerste niet maar dachten heel sterk een jongen en waren dus niet erg verbaasd. Deze keer dachten we ook sterk een jongen dus dachten we ach dan kunnen we ook wel eerder spieken. en ja hoor weer gelijk een jochie en vindt het heel bijzonder om het te weten nu hij nog in mijn buik zit .........heel apart
Ik weet het al. Eerst wou ik het niet weten maar toen het erop aankwam vond ik het toch wel leuk om te weten
Toen ik zwanger was van mijn dochter moest ik het voor mijn gevoel weten! En we wisten het.. was een super pretecho! We hebben het toen aan onze ouders, zussen en zwagers verteld maar nu wil ik dat niet. Ik wil wel weten of het een jongetje of meisje is maar aan niemand vertellen. Mijn schoonmoeder vroeg, toen ik zwanger was van mijn dochter, of ze wakker was (dus schoppen). In principe is daar niks mis mee, maar dan moet niet het hele huis vol zitten met ooms, tantes en vrienden! IEDEREEN WIST HET GELIJK! Dus deze keer wil ik het niet vertellen (in ieder geval niet aan mijn schoonmoeder). Manlief wil het wel tegen de familie vertellen, maar dan ben ik geneigd om het maar gelijk in de krant en op internet te zetten! Het komt erop neer dat ik het WEL wil weten!
Ik zei altijd dat ik het niet wilde weten! Maar dan ben je ineens zwanger en ben je zooo nieuwsgierig.... Mijn vriend en ik weten het dus ook maar houden echt ons mond naar iedereen toe. Wij zeggen tegen iedereen dat we het niet gevraagd hebben omdat we het niet wilde weten haha. Of zoals mijn vriend zegt op de vraag of we het al weten? Het word een knappert, een liefie etc
Wij weten het ook sinds vandaag! We krijgen een meisje. De omgeveing mag het van ons gerust weten. Alleen mn vader wil het echt absoluut niet weten dus daar houden we het stil voor. Mn moeder weet het trouwens wel, maar die dacht al dat we een meisje zouden krijgen. Liefs, Duveldraakje