Hoi dames, Morgen heb ik mijn termijn echo bij de vk. Ik vindt het heel erg spannend!!!!!! Ik ben onzeker of het allemaal goed gaat terwijl ik geen enkel reden heb om me zorgen te maken. 1)Hoelang duurt ongeveer de echo? 2)Ik kan er voor kiezen om het op dvd te laten opnemen tegen een betaling, is dit aan te raden met 12 weken? Meestal ga ik helemaal blanco zo een afspraak in, maar achteraf dan denk ik.. Shit had ik me maar voorbereid! Hebben jullie tips? (Vragen?)
Heel logisch dat het spannend is. Denk dat het voor de meeste dames op dit forum herkenbaar is, voor mij in ieder geval wel De echo duurde bij mij tussen de 5 en 10 minuten. Persoonlijk zou ik het niet aanraden om tegen betaling de echo op te laten nemen op DVD maar ik denk dat dit een hele persoonlijke keus is.
Denk ook tussen de 5 en 10 minuten. Ik heb helaas mijn echo's in het ziekenhuis waar ze het niet doen, maar zelf had ik het wel leuk gevonden zo'n dvd. Met 12 weken is het toch al een echt mensje, en is het aan het bewegen enzo.
Het blijft een heel spannend moment. Hoewel ik ook geen redenen had om aan te nemen dat er iets mis was, was ik ook behoorlijk zenuwachtig! Bij ons zou er geen dvd gemaakt kunnen worden. Maar als dat bij jullie kan en je hebt het geld er voor over. Waarom niet? Ik vond het heel bijzonder moment. Zo zenuwachtig als ik naar binnen ging, zo relaxed kwam ik buiten. Ik ben daarna echt zo ontzettend gaan genieten van de zwangerschap, daarvoor vond ik het allemaal toch erg spannend nog... Dus ga er ook lekker genieten. We hebben het daarna echt samen gevierd: iets leuks gekocht in de babywinkel en even wezen eten samen..
Hoi Veratje, Ik heb vanochtend toevallig de afspraak gemaakt voor de termijnecho. Ik kan op 19 maart terecht, spannend! Mij is telefonisch verteld dat het ongeveer 20min duurt. Langer dus dan hier wordt gezegd. Een DVD zou ik persoonlijk niet doen denk ik. Je krijgt foto's (neem ik aan), en ik vraag me af hoevaak je zo'n DVD nog zou kijken. Maargoed, ligt ook aan de prijs natuurlijk! Succes! En heel veel plezier natuurlijk bij de echo!
@Wensje en Veratje... Spannend hoor die termijnecho! Ik hoop dat jullie allebei een super mooie echo hebben! Bij ons kun je het niet laten opnemen, maar zou er ook niet voor kiezen. (zelf vind ik echo's niet zo heel erg "mooi", eerder een beetje eng) En de echo duurde een klein kwartiertje bij ons. (maar dat was in het ziekenhuis en er zijn wat probleempjes met mijn zwangerschap dus er werd iets meer tijd voor genomen). Hoorde van mijn sz dat ze met paar minuutjes weer buiten stond, dus kan heel erg verschillend zijn.
Dankje, maar bij mij duurt t nog wel ff haha.. Maar morgen heb ik wel een 'extra' echo! Mijn VK kon afgelopen maandag met haar apparatuur niet goed zien, dus mocht ik extra naar t echocentrum, mooi meegenomen!
Oohhhhh dank dank allemaal! Dvdtje kost 5 euro. Als het echt een mensje is en beweegt enz dan is dat inderdaad wel leuk. Ga ik denk ik toch wel doen ) 1983tineke: inderdaad! Het lijkt net of ik er nu niet van kan genieten! Ik durf ook echt niets te kopen. Hopelijk wordt ik morgen toch gerust gesteld en kan ik eindelijk er echt van genieten
@wolkje: Jaaa, alles was goed! Tot zover een echt mini mensje gezien! Echt super allemaal! Nu kan ik echt genieten en shoppen! Jammer dvd apperaat was kapot! Balen! Ook helemaal vergeten om met de telefoon op te nemen!
Hoi Veratje, Jammer dat opname apparatuur niet werkte! Voor 5 euro zou ik dr ook niet moeilijk om doen nee! Dan ist wel leuk... Wat enorm fijn dat alles goed was, zeker is t spannend he! Ik heb vrijdag een ' extra ' echo gehad, omdat de VK (met haar jaren-0-apparatuur) niks kon zien. Ons friemeltje is mooi gegroeid, alles op schema. Dus das al heel fijn om te weten. Nu nog 16 daagjes aftellen tot termijnecho. Denk dat we na de termijn echo ook iedereen in gaan lichten. Nu alleen nog maar een paar mensen heel dicht bij ons verteld, maar t wordt steeds moeilijker mn mond te houden! Geniet ervan meid, en hoop dat alles goed blijft gaan bij ons beiden natuurlijk!
Dankjewel meid! Heeft je vk geen 2d of 3D echo apperaat? Je moet er echt van genieten hoor! Wij zij zo stom geweest om niet met de de mobiel op te nemen! Het was zo kort! 2 weken zijn zo voorbij