vraagje

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door Nemo1984, 2 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    Ik heb een vraagje. Wij gaan voor een 2e. Bij mijn eerste veel problemen gehad met zwangerschap en uiteindelijk is ie geboren met een spoedkeizersnede ivm gescheurde placenta. Nou zit ik me af te vragen of het verstandig is om via ha naar gyn te gaan ivm begeleiding? Toendertijd zeiden ze dat dat verstandig zou zijn als ik voor 2e zou gaan.

Hoor het graag!!

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi Nemo1984,

het is inderdaad verstandig voor je om bij een gynaecoloog langs te gaan als je kinderwens of pril zwanger bent, maar dat moet de HA regelen. Je zult dus inderdaad eerst via de HA moeten gaan. Je kunt ook naar een verloskundige om een preconceptiegesprek te krijgen zoals dat heet en je eventueel door haar door te laten verwijzen, maar dat is voor eigen kosten. (Ik dacht 90 euro).
    Wel heel goed dat je je goed wil laten begeleiden, want het is heel wat wat er is gebeurd toen.

Groetjes Brigitte

3. Nemo1984

Nemo1984 Actief lid

19 apr 2009
    267
    25
    28
    Zuid holland
    Bedankt voor je reactie! Helaas reageert de ha heel flauwtjes. Dat iedere zwangerschap anders is. En zodra ik een positieve test heb, dat ik dan de ha kan bellen of naar verloskundige kan gaan. Ik laat het even op me af komen.. want toendertijd zeiden ze ook iets over zwakke baarmoedermond maar ik ga nu eerst maar genieten van het feit dat we gestopt zijn met de pil haha

4. Brigitte

Brigitte VIP lid

25 sep 2006
    6.432
    5
    38
    Hoi,

dat is inderdaad jammer, want je kunt alle support en info gebruiken. Maar wat je zegt: kop op en vol goede moed beginnen aan een nieuw avontuur!

Groeten Brigitte

Deel Deze Pagina