5 weken zwanger en overstimulatie

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door diana26, 27 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. diana26

diana26 Fanatiek lid

6 nov 2007
    1.149
    0
    0
    gelderland
    Door onze icsi behandeling en omdat ik nu dus zwanger ben heb ik een overstimulatie.De eierstokken waren nu zon 8,5 cm en er zit vocht in alle 7 follikels(die waren normaal bij de punctie zon 2 cm en die zijn nu allemaal circa 5 cm.) en in de buikholte.
    Ik ben nu 5 weken zwanger maar heb zon opgezette buik dat ik me eigen broeken dus totaal niet meer pas.Heb een maat groter aangetrokken en vanmiddag voor de spiegel een buikband(van de 1ste zwangerschap) aangedaan nou dan zie ik er dus uit of ik 4 a 5 maand zwanger ben en normaal heb ik maatje 34 en 36 dus ik heb geen dikke buik van mezelf.
    Nu is een buikje krijgen niet zo erg,maar bijna niemand weet het nog dat ik zwanger ben en met 5 weken eruit zien als 5 maand zwanger is echt niet leuk,directe fam. weet het nu dus ook al wel,want ja dit houd je niet verborgen en ze wisten ook dat we icsi deden.

Woensdag weer een echo om alles in de gaten te houden.Dan ben ik 5 weken en 3 dagen zwanger volgens de gyn is er dan qua zwangerschap nog niets te zien, maar klopt dit wel?Volgens mij kun je toch dan al wel een vruchtzakje zien?Ik ben namelijk erg benieuwd of we er 1 of 2 krijgen.
    Klopt het dat je grotere kans hebt op overstimulatie als je een tweeling verwacht?

zo ff me verhaal kwijt hihi

2. Foxter

Foxter Niet meer actief

Gefeliciteerd :)

Qua zwangerschap is er inderdaad nog weinig te zien, bij mij keken ze met 7 weken en toen zagen we het hartje kloppen. Voor de 6 weken is er nog niets te zien volgens mij.
    (maar goed, ik heb geen ervaring met icsi enzo)

Groetjes Marijke

3. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Ik heb gisteren een echo gehad met 5 weken en 1 dag. Er was een vruchtzakje te zien en een dooier. Een kloppend hartje is pas van volgende week zei de gyn. Veel beterschap met je overstimulatie!

4. diana, balen voor je, deze situatie.
    Ik denk aan je!

Deel Deze Pagina