Mocht ik nu zwanger zijn, dan weet ik al wat het word. Dat hebben de Chinezen voor me uitgezocht http://www.centrale.nl/baby/
Haha tja, zou het graag willen geloven allemaal. Volgens die kalender ben ik nu zwanger van een jongen. Nou moet ik zeggen dat ik dat gevoel zelf ook heb maar denk dat het gewoon toeval zou zijn als het echt zo blijkt te zijn.
Als ik nu zwanger zou zijn, zou het een meisje worden volgens deze kalender... maakt niet uit, tis welkom Zou me al zo gezegend voelen met een posi zw test. Had vanmiddag in elk geval een posi ovutest dus vanavond aan de klus
Bij ons wees zowel de Chinese kalender als alle bakerpraatjes op een jongen. Maar het is toch echt een meid geworden! O
Ja hier ook! Ik geloof er niet in. Als ik het van mijn moeder invul, zou ik ook een jongen moeten zijn.
Volgens die kalender ben ik inderdaad een meisje, als ik tenminste goed gerekend heb. Dus die klopte Ik geloof er ook niet heel erg in hoor, maar ik vond het wel grappig. Vandaar dat ik hem even gemeld heb hier.
Mijn dochters hadden volgens deze kalender beide een jongen moeten zijn. Ik hoor dan bij de 10% waarbij het niet klopt Als ik nu zwanger zou zijn, wordt het volgens die kalender ook een jongen, dus kan ik beter rekening houden met een meisje.......of gewoon de 20 weken echo afwachten
whahahaha giegel...ik zit dus serieus mijn beeldscherm te "poetsen" omdat ik dacht dat er echt iets zat, maar tis een nepvlieg hahaha hilarisch hahaha
ik geloof daar inderdaad ook niet in, in die kalender. wel geloof ik in mijn eigen gevoel en dat zegt al een aantal jaar dat ons eerste kindje een meisje zal zijn...
Volgens de kalender zou ons kleine manneke een meisje zijn. Nee hoor, het is echt een klein kereltje ! Ha ha ! Groetjes, Nikki F
Dus als dit zou kloppen zouden alle vrouwen van 30 op deze wereld deze maand bevallen van een jongen....jaja!
haha! ik trapte er ook al in! ik zou dat vliegje ook wel ff weg jagen ik zou een jongen krijgen maar het was toch echt een kleine meid! dus ik geloof daar ook niet in maar het blijft wel grappig..
Bij ons kloptte t ook niet...Eva zou een jongetje moeten zijn. ......mmm, vraag me af waar ze t piemeltje hebben verstopt
haha ik ben volgens alle berekingen in de nacht van me verjaardag zwanger geraakt ik weet dus niet of ik 23 of 24 was en weet dus ook niet of t een jongen of een meisje wordt.....
Volgens die kalender en volgens 3 pendels krijgen wij een meiske als k nu zwanger zou zijn. Ben benieuwd!
Bij ons in de vriendengroep klopte het toevallig allemaal dus begon er al in te geloven maar nu lees ik dat het ook vaak niet klopt. Ach ja, ik ben al blij als ik zwanger word haha.