Omdat ik helaas nog vaak met lezen hoe slecht sommige meiden behandeld worden bij un 20 weken echo wil ik een positief verhaal vertellen over mijn echo om te laten merken dat het gelukkig ook anders kan. Dinsdag mochten mijn man en ik eindelijk heen (ik kan je zeggen 5 weken van te voren een afspraak maken en dan ook zo lang moeten wachten duurt een eeuwigheid). Ik had er buikpijn van omdat ik toch bang was dat er wat mis zou kunnen zijn en omdat ik verhalen van meiden heb gelezen hier over hoe onbeschoft ze soms kunnen zijn. Eerst hadden mijn man en ik twijfels over de vriendelijkheid van de man (ja ja het was een man die de echo deed) maar toen ik lag was hij superaardig. Hij legde alles heel goed uit en ik heb 6 foto's megekregen. Het geslacht was overduidelijk te zien. (we hadden geluk want het stel voor ons wilden het heel graag weten maar de baby ging er niet goed oor liggen zei de man. Onze baby lag er perfect voor zodat er geen twijfel over mogelijk was. Alles was helemaal gezond en goed. We hebben het hartje gehoord wat krachtig klonk. We hebben ook een 3d echofoto gekregen. De man liet ons ook beelden zien van ons kindje in 3d. Zo mooi om te zien. We zagen heel duidelijk het gezictje en de handjes bij de neus en mond. Ik wilde dit even delen!
Super joh, fijn dat alles goed was! En leuk dat je je kindje ook in 3-d te zien kreeg. Ik heb over mijn 20-weken echo van mijn dochtertje ook niets te klagen hoor, ging prima en werd normal behandeld. Over 1,5 week heb ik de 20-weken echo, ben benieuwd hoe het gaat, als alles maar goed is met de baby, dat vind ik het belangrijkste.
zeker weten. ik was zo gelukkig dat alles goed was. maar op de eenof andere manier voelde ik me ook goed toen ik er lag. ik had toen heel erg het gevoel dat alles gewoon goed was.
leuk hoor dat het allemaal zo fijnverlopen is en dat alles goed gaat met je kindje. ik heb pas de 26ste mijn 20 weken echo. Ik denk ook wel dat het vriendelijk zal verlopen hoor want 1 van de v.kundigen maakt de echo en tot nu toe waren ze allemaal heel aardig en beleefd. ze zei wel van tevoren dat een 20 weken echo geen geslachtsbepalende echo is.. maar dat geeft niet het geslacht weten we al