Hoi ik had even een vraag,.. Ik heb 1,5 week geleden een miskraam gehad en de gyn zei omdat ik zo snel zwanger was dat de volgende zwangerschap waarschijnlijk ook niet lang zal duren!e dat de kans nog vrij klein is voor een volgende miskraam maar ben zo bang dat het dadelijk weer misgaat... nu is mijn vraag: Wie had er na de 1ste miskraam wel meteen een goede zwangerschap?
Bij mij heeft er na mijn miskraam bij 5w één menstruatie gezeten, voordat ik inmiddels alweer 8 weken zwanger ben! Groetjes, Sigrid
Mijn lijf reageert nogal heftig op hormonale veranderingen enzo, ik heb 1 gezonde dochter van bijna 4, en daarna 2x een miskraam gehad. Nu weer zwanger en aan t duimen dat t deze keer wel goed gaat! Ik bleef buikpijn houden, haaruitval, al die gekke dingen, en dat duurt bij mij altijd zo´n 3 maanden voor m´n lijf klaar is voor de volgende ronde. Aan de andere kant, manlief hoeft maar naar me te kijken en ik ben zwanger. Ook als we heel niet bewust aan t klussen zijn. Er zijn heel veel vrouwen die eerst een miskraam krijgen en daarna een gezonde baby, je bent niet de enige.
Ik heb ook een miskraam gehad in feb08 (2e ronde zwanger). Daarna in de 3e ronde weer zwanger en nu ben ik 5 feb09 uitgerekend!
Ik was bij de 1e vrij snel zwanger maar helaas miskraam met 15 weken. Nu ben ik na 4 maanden weer zwanger tot nu toe gaat alles goed. Sta wel extra onder controle
In 2007 heb ik een miskraam gehad drie maanden later weer een miskraam. een jaar later zwanger en nu bijna 29 weken zwanger
Ik heb in april 2008 een miskraam gehad en 3 maanden later was ik weer zwanger. Nog een paar weekjes en dan hebben wij ons kleine hummeltje als het goed is in onze armen.
Ik heb 2 jaar geleden een MA gehad, de zwangerschap die daarop volgde is prima afgelopen. Het resultaat is een gezonde zoon van inmiddels 1 jaar! Maar ik herken je onzekerheid, ik heb toen ik weer zwanger was de eerste weken meer echo's gehad dan nodig, gewoon ter geruststelling. Ik hoop dat je gauw weer zwanger mag zijn! Probeer vertrouwen te hebben in je lichaam, succes en sterkte!
ik heb in augustus 2006 een miskraam gehad met 11 weken. januari 2007 teste ik weer positief en ben in septmeber 2007 bevallen van een gezonde dochter. nu ben ik weer zwanger en alles ziet er goed uit gr sandra en succes met zwanger worden
Ik heb ik juni/juli van dit een MA gehad en nu ben ik alweer bijna 23 weken zwanger. De aanloop naar de eerste zwangerschap heeft lang geduurd maar de 2e zwangerschap heeft niet lang op zich laten wachten en alles verloopt voorspoedig
Ik heb 1 cyclus afgewacht na mijn miskraam, daarna gelijk weer zwanger en het ziet er goed uit. Maarrr onthoud wel dat als je de eerste keer snel zwanger bent geraakt dat het niet elke keer zo hoeft te zijn he. Ik wil je zeker niet ontmoedigen maar soms is het in 1 keer raak en soms duurt het even, dat verschilt per zwangerschap.
Hier 2 miskramen achter elkaar, vervolgens 1 menstruatie en nu nog steeds zwanger. Begin het zelf nu pas een beetje te geloven haha
afgelopen mei een vroege miskraam gehad, daarna een lange cyclus gehad, en daarna zwanger. oei, wat was ik bang, maar alles gaat nu prima gelukkig! zie banner voor details. ik hoop dat het bij jou ook snel weer raak is, en dan goed gaat. een miskraam is heel rot, maar volgens mij krijgt haast iedere vrouw er wel een keer mee te maken. je hoort het zoooo vaak!
ik heb eind november een miskraam gehad was toen in de 2de ronde zwanger. na mijn miskraam 1 keer ongesteld geweest en nu weer zwanger. heb een echo gehad met 4,5 week omdat ik heel onzeker was en nog steeds ben. die was in orde moet 4 feb terug voor de 6 weken echo hoop dat die ook goed is maar ik weet 1 ding ondanks dat ik zo verschrikkelijk zenuwachtig ben heb ik veel minder last van mijn zwangerschap als de keer dat het mis ging dus heb goede hoop. hoop dat je ook snel weer zwanger mag zijn.
je hoort het idd vaak maar 1 op de 5 vrouwen krijgt ooit in haar leven te maken met een miskraam. je hoort het vaak omdat het negatief is het gaat vaker goed als fout hou je daar maar aan vast.
Ik heb 3 jaar geleden een miskraam gehad en was toen 4 maanden later weer zwanger. Afgelopen november heb ik weer een miskraam gehad en ik ben direct weer zwanger geworden (zonder menstruatie ertussen ) en dat gaat nog steeds goed (9 weken nu).