Heeft er iemand een idee of dit een jongen of meisje zou zijn? Over 1,5 week heb ik een echo om het geslacht te bepalen, maar ben erg benieuwd wat jullie denken. Wij hebben echt geen idee. Groetjes
http://www.zwangerschapspagina.nl/onderzoeken-echos/175190-grote-nub-topic.html Hier heb je denk ik meer aan, maar hangt af van hoe ver je bent, dat maak ik niet op uit je bericht Ik ben zelf absoluut geen expert, maar ik zou zelf zeggen dat een foto van het zijaanzicht een stuk moeilijker leest dan eentje waar je recht in het kruis kijkt Wij hebben het per ongeluk gezien en het alsnog laten bevestigen- bij een meisje zie je een duidelijke 'koffieboon'... en bij een jongen... tja, dat hebben wij niet gezien, maar daar bungelt er wat op een plek waar er bij meisjes niks zit haha. Op jouw plaatje kan ik uberhaupt niet echt iets zien, daar kan makkelijk een beentje voor zitten.
De echo is gemaakt bij 14 weken, heb ook geen idee of er uberhaupt wat zien is. was benieuwd of iemand het wel kon zien.
Volgens mij kunnen ze de NUB ook maar tot 14 weken beoordelen.. Maar je kan het proberen, misschien dat zij iets zien wat ik niet zie Zoals al eerder gezegd is, het kan ook zo zijn dat er een beentje voorzit ofzo.. Succes ik hoop dat iemand je iets meer kan vertellen.
ik zeg dat het zeker een jongetje is! of anders sowieso een meisje! een van die 2 is een goede kans! het is in ieder geval een baby
haha ja ik soms ook!!! Ben nu aan het wachten tot mijn dochter wakker wordt maar soms is het iid hier erg rustig....
mijn dochter komt over 2 uurtjes weer thuis na een logeerpartij van 1.5 week bij schoonouders, dus dan is het gedaan met de rust en verveling. ga haar voorlopig niet meer loslaten hoor, heb haar zo gemist!
de andere foto die ik heb is alleen van het hoofdje of van een echo met 9 weken. WOrdt gewoon even afwachten denk ik....
ik zou het niet weten. Maar ik denk dat belangrijker is als het kindje gezond is en alles heeft. Wij weten het geslacht ook niet van ons kindje Geef mij maar de verassing van ons leven
Ik denk een jongentje (heb zelf ook een zoontje en verschillende echo's gehad) ik denk een balzakje met piemeltje te zien.
Bekijk bijlage 43242 Iemand een idee? krijg de foto helaas niet scherper! Hoop dat iemand me iets meer kn vertellen!
Bekijk bijlage 43243 Dit is gewoon de orginele die hierboven had ik groter proberen te maken maar weet niet of het te zien is
@sjeetje: Dat het kindje gezond is, is voor mijnatuurlijk ook het allerbelangrijkst. De verrassing van ons leven hebben wij al gehad: we waren onverwachts zwanger.