Jongen of meisje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Lise, 6 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wij willen het ook wel weten
    en moeten volgende week weer op controle ,
    dan zal ik het ook gaan weten ook
    ben nu over de 20 weken ..

2. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Ik was ook te nieuwschierig en wilde het perse weten.
    Maandag de 20 weken echo gehad en gelukkig konden ze het zien.

3. Niet meer actief

Wij hebben bij de eerste besloten het wel te willen weten. Alleen vond ik het uiteindelijk wel jammer dat ik het al wist. Nu hebben we besloten het niet te willen weten en echt een verassing te laten zijn bij de bevalling. Vind ik veel leuker als dat bijna de hele familie al weet wat het wordt. Dan is de hele vrerassing eraf

4. mamaantje

mamaantje Fanatiek lid

5 dec 2005
    1.487
    0
    0
    Ouderenwerker
    Maassluis
    Alleen mijn ouders weten wat het wordt, mijn zusjes zullen ook
    geduldig af moeten wachten...hihihihihi.

Heb tegen hun gezegd dat ik het gewoon niet kon zien, want anders wordt ik veel te veel onder druk gezet.

5. Chantalletje

Chantalletje Actief lid

26 nov 2005
    250
    0
    0
    music manager
    Wijnaldum
    Wij wouden het wel weten dus ik weet het nu een weekje.. Mijn vriend zei ook het is zo en zo een verassing als het eruit komt want je weet niet hoe hij/zij er uit ziet.. We houden het wel geheim voor de rest maar ik koop de kleertjes al op kleur hahaha

6. Annelies

Annelies Niet meer actief

en als er dan iemand per ongeluk in je kast kijkt?? dan ziet hij of zij de kleur al en kan daar zijn conclusies al uit trekken... hihi

7. Jenny

Jenny Fanatiek lid

14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    Wij willen het wel weten, ben te nieuwsgierig en het lijkt ons wel handig!Ik heb het ook wel vaker gehoord wat queenbee hierboven schrjft. dan zijn we alsnog verrast mocht het gebeuren!
    Liefs Jenny

8. French

French Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.195
    0
    36
    ...
    's-hertogenbosch
    ik ben ook nog niet zwanger maar ik zou het wel willen weten.
    het is makkelijk met de spullen en ook met de naam...want dan kan je je op 1 naam concenteren en anders op 2.
    maar wat de andere meiden ook vertellen van de verassing daar zit ook wel wat in ;)

9. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik zou het wel graag willen weten hoor, maar bij de 20 weken echo konden ze het niet zien. Die kleine was veel te druk.
    Nou hebben we 26 januari een 3D echo en dan hoop ik het toch wel te horen ..
    Al is het alleen maar om te wennen aan de naam ... dat zeg ik nl tegen mn vriend .. hij weet nl niet of hij het wel wil weten .. haha

10. Senna

Senna Fanatiek lid

8 dec 2005
    2.560
    0
    0
    mijn vriend wil het heel erg graag weten, ik ben zelf nog aan het twijfelen of ik het wel weten...

aan de ene kant leuk,makkelijk en aan de andere kant is de verassing ook leuk!

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij willen niet weten wat het wordt.
    We bewaren het voor verrassing....

12. carry

carry Fanatiek lid

30 jul 2005
    1.397
    0
    0
    pedagogisch medewerkster
    Wij weten al wel wat we krijgen, bij de eerste wilde ik het absoluut niet weten, maar ik wilde het nu des te liever weten. Ik had niet verwacht dat wij een meisje zouden krijgen, ik kom zelf wel uit een meidengezin, maar ze zeggen toch dat de man het geslacht bepaald? En mijn vriend komt uit een echte jongensfamilie, dus ik ging er van uit dat wij een 2e zoon zouden krijgen, stiekem had ik natuurlijk wel heel erg gehoopt op een meisje, maar ging er niet van uit en had me voorbereid op een jongentje. Mijn zoon van 5 riep al vanaf het begin af aan dat hij een zusje ging krijgen, en tijdens de pretecho werd dat bevestigd. Ik kreeg echt even de tranen in mijn ogen en heb een geweldige echo gehad en toen we daar weg kwamen voelde ik mij de koning te rijk. Na een prachtzoon te hebben, mogen we nu op een meisje gaan rekenen. Het eerste wat we hebben gedaan (wilde ik perse, mijn vriend wilde liever naar de familie) naar de prenatal en echt heeeeeeeele schattige ROZE slofjes gekocht.
    We wilden het de familie niet laten weten en die nog even in spanning laten tot na de bevalling, MAAAR probeer het dan nog maar eens voor je te houden, waar het hart vol van is LOOPT MIJN MOND IN IEDER GEVAL VAN OVER!! Alleen op mijn werk en de mensen die niet zo dichtbij staan weten het nog niet en de rest weet het al! Ja dat is iets waar je je wel op voor moet bereiden, soms is het zooooo moeilijk om je dan nog stil te houden!
    Liefs Carry

13. loesjes

loesjes Actief lid

29 jul 2005
    232
    1
    0
    pedagogisch medewerkster
    gelderland
    Ik snap wel dat veel mensen het een verrassing vinden om pas bij de bevalling te horen wat het is? dat had ik namelijk ook in eerste instantie, maar nu vindt ik het super spannend om iedereen te doen geloven dat we het niet weten. Iedereen schijnt namelijk te weten wat we krijgen en sommige zijn heel stellig in wat wij krijgen en alleen mijn vriend en ik weten of ze gelijk hebben. Dat maakt het ook heel spannend, de verassing voor ons is misschien niet meer zo groot (alleen wat geslacht betreft dan) voor onze omgeving des te groter en verrassender!
    Ik ben zo blij dat ik het weet, ik praat tegen hem/haar in zijn/haar eigen naam. Ik weet nu wat er in mij leeft en dat maakt mij extra gelukkig.
    Maar wat ik al zei, iedereen moet daarin een eigen keuze maken, ga altijd op je gevoel af en als je het niet wilt weten moet je het echt niet doen!

Deel Deze Pagina