Minder beweging horen?

Discussie in 'Stel je vraag aan de verloskundige' gestart door s1986, 15 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. s1986

s1986 Niet meer actief

Vanaf week 6 ongeveer heb ik een angelsound. Hoor er nog steeds niks mee maar vanaf een week of 9 hoor ik wel duidelijk het kindje bewegen! Het lijkt nu minder te worden. Hoor m wel maar t duurt even voor ik wat hoor. En dan hoor je het ook maar even. Is het normaal dat je dat nu iets minder gaat horen als week of 2 geleden? Heeft hij nu iets minder ruimte? Ben blij dat ik wel iets hoor maar maak me dan alweer druk dat te weinig misschien niet goed is. Heb volgende week donderdag pas weer een echo vandaar vraag ik t hier nog maar even;) Bedankt alvast!

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

2 dec 2005
    11.590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

als je nog zo kort zwanger bent zou ik helemaal niet luisteren met die angelsound. Het kindje is nog zo klein. Wij luisteren ook pas vanaf 12 weken. Bovendien maak je jezelf ongerust waar dta helemaal niet nodig is. Er is nog alle ruimte in de buik, maar baby's zijn soms actief en soms slapen ze.
    Ik zou zeggen, luister vanaf 12 weken en niet vaker dan 1 keer per week en niet langer dan 1 of 2 minuten.

Mirjam

3. s1986

s1986 Niet meer actief

Oke bedankt voor je reactie! Laat mn mannetje m wel opruimen. Ergens waar ik t niet weet;)

Deel Deze Pagina