Ik heb met 13 weken een echo gehad en als ik zelf naar deze foto kijk dan denk ik te zien dat het een jongen is. Wat denken jullie? Kan je dat al zo vroeg zien?
Elif82, inderdaad jullie echofoto heeft er wel iets van weg. Mijn vriend wil niet weten wat het wordt maar ik kan mijn nieuwsgierigheid niet in bedwang houden. Ik heb deze foto uit het filmpje van de dvd gehaald die toen gemaakt is.
Wij wilden het allebei graag weten, te nieuwsgierig Maar het is iig nog steeds een jongen, duidelijk bevestigd bij de 20 weken echo haha.
Het lijkt inderdaad op een jongentje. Maar rond deze termijn kunnen de geslachtsorganen erg op elkaar lijken, dus tsja het is niet met zekerheid te zeggen..
hmm ik zie niet eens wat de voor en achter kant is...wat zien jullie wat ik niet zie???? Wil graag meedenken
Op dit termijn kan je eigenlijk aleen met +-80% zekerheid zien met een zij aanzicht van het geslacht dmv. de nub-theorie. Van onderen kan het allebei zijn.. vooral omdat bij meisjes het geslachtsdeel nog wel eens wat langer is dan bij jongens. Heb je er ook een van opzij met het hele rompje en beentjes?
Misschien kan je nog een geschikte shot maken voor het nub topic?? Maar dit ziet er zeker uit als n jongen!! Je kijkt vanaf onderen zoals hij op de wc zou zitten zeg maar
ik zou ook zeggen dat het een jongen is ondanks de NUB bij mijn zoontje zagen ze het ook al zo vroeg en heel duidelijk maar ik zeg niet 100% zeker te weten bij jou
ik durf het niet met zekerheid te zeggen (ben niet zo'n ster in echofoto's, behalve de mijne, die waren overduidelijk) maar ik zeg ook een jochie!
ik zeg ook een jochie. meisjes kunne op dit termijn ook nog een nub hebben maar die zou dan niet zo naar boven wijzen lijkt mijn en ook zou het niet meer zo extreem aanwezig zijn. vlinderr: nub is een uitsteeksel wat later het geslacht vormt. dit is in de 3 en 4e maand van de zwangerschap zowel bij een jongentje als meisje vrijwel indentiek. Aan de stand van het uitsteeksel (nub) kun je echter vaak toch aflezen wat het geslacht zou kunnen zijn. zo staat de nub bij een meisje vlak met de rug of wijst naar beneden (kindje liggend op de rug) en bij een jongen wijst nu nub net wat naar boven. hier kan je er wat over lezen Embryo Development external genital sex organs - angle of the dangle boy or girl ultrasound gender scan - Baby2see.com
het lijkt een jongen maar met 13 weken is het nog niet zeker mijn vriendin heeft een echo laten maken met 16 weken zeiden ze een meisje en ze ging met 22 weken bleek het een jongen te zijn dus ik zou pas met 20 weken laten kijken
Bedankt voor jullie reacties. Heb geen goede foto van de zijkant. Het blijft toch gewoon een verrassing denk ik