De eerste uitslagen zijn binnen!!

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door sannie1981, 25 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sannie1981

sannie1981 Bekend lid

25 nov 2009
    514
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Dames,

Vandaag zou ik tussen 11.00 uur en 13.00 uur gebeld worden ivm de uitslagen van meerdere onderzoeken aan de hand van meerdere miskramen. eigenlijk zou ik deze pas 3 november krijgen,maar aangezien ik vorige week ontdekt heb dat ik weer zwanger ben,kreeg ik ze eerder, alleen dan wel via de telefoon.
    Ze hadden nog niet alle uitslagen binnen, onder andere het chromosomen onderzoek nog niet ( helaas). Maar wel de bloedstolling, ijzergehalte, vitamine b12, suiker etc en dit was allemaal goed!!! toch wel een pak van mijn hart. weer iets minder om mij druk over te maken.

Maak mij toch al zo druk en bang dat deze zwangerschap weer fout gaat. ik ben zo onzeker. gisteren had ik veel krampen / buikpijn en dan schiet ik in de stress. vandaag gelukkig minder buikpijn en juist weer veel last van zere borsten.
    ik hoop zo dat het goed blijft gaan nu. vooral deze week is een spannende week, aangezien het bij alle 2 de miskramen rond deze periode fout is gegaan.
    nu wachten op 3 november, de rest van de uitslagen. Mochten deze niet goed zijn, wordt ik van te voren gebeld. en hopelijk gaat alles goed en krijgen we een echo 3 november en nog mooier zou zijn als we daar al een kloppend hartje op hebben,maar dat zal er om hangen, aangezien ik dan 6 weken en 4 dagen zou zijn.

liefs Sannie

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Heel veel sterkte deze week! Ik ga duimen voor een goede echo voor jou volgende week!

3. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hopelijk zijn die andere uitslagen ook goed!!
    En heb je 3 november een mooie echo met een kloppend hartje!

Deel Deze Pagina