Hoi meiden! Ik heb een klein vraagje.. Door omstandigheden (op het werk) ben ik afgelopen week 3 dagen opgenomen geweest met harde buiken. Deze waren te heftig en teveel aanwezig om mij naar huis te laten gaan, omdat ze bang waren dat deze om zouden slaan in weeen. Nu moet ik morgen terug naar de gynaecoloog en vraag me af wat ik kan verwachten? Nog een keer aan de CTG? Een echo? Inwendig onderzoek? Ik vind het erg spannend en ben ook erg zenuwachtig.. Ik heb de kleine al opgedragen toch nog zeker 7 weken te blijven zitten! Heeft iemand ervaringen hier mee, of weet iemand een beetje wat ik kan verwachten?? Liefs!
Lieve Neel! Ik vermoed dat er nog wel een CTG en misschien ook wel een echo gemaakt wordt om te kijken of het rustig is en een gesprek met de gyn. Toen ik met Anouk opgenomen was heb ik ook meerdere keren aan de CTG gelegen en kreeg ik naderhand wel het advies mee om rustig aan te doen. Ik weet niet wat de gyn zal zeggen, ben geen mindreader om het zo te zeggen, maar waarschijnlijk moet je het rustig aan doen en misschien mag je ook voorlopig even niet met de bewoners werken. Laat alles gewoon over je heen komen en blijf vooral rustig. Heel veel suc-6 straks! Liefs, DD
Hey DD! WIj dachten ook dat ik w.s. aan de ctg moet.. Maar voor de rest is het zo onduidelijk.. Ik laat het maar over me heen komen.. Iets anders zit er toch niet op Dankjewel voor de geruststelling! Liefs!