kort vraagje, wanneer kan je zien of het een jongen of meisje word. Ik lees namelijk overal verschillende anwtoorden. THANX
Het schijnt dat het vanaf week 18 zichtbaar is, maar dan moet de kleine er wel goed voor liggen. Ik heb het met de 20 weken echo duidelijk kunnen zien en ik was toen ook 20 weken en 1 dag.
ik sluit me aan bij mama san. ong vanaf 18 weken. maar hoe vroeger ze kijken hoe minder garantie ze kunnen geven. ik weet het sinds 2 dagen. dus 20 weken
ik hoop da het bij ons wel vlugger te zien is ik kan mij ni houden van nieuwsgierigheid. mijn vriend zou graag een meisje hebben en heel de familie zegt da ik een meisje ga habben dus ik ben is benieuwd of ze gelijk hebben. nog 6 weken wachten amai daar wordt mijn geduld van op de proef gestelt.
rond de 20 ste week is het te zien. maar het is dan nog steeds geen garantie... dat zeggen ze ook bij de 20 weken echo. bij mijn konden ze het niet helemaal duidelijk zien. en wilde ze me ook neit de 100% garantie geven. uiteindelijk heb ik daar 3 echo's gehad en 1 keer een pretecho. en alle keren was het een meisje dus ik ga er vanuit dat het een meid is hahaha
wij konden het heel duidelijk zien bij een pretecho met 18 weken! En 3 weken later zagen ze het weer en hadden we de extra bevestiging!
Bij de eerste wist ik het op 13 weken en bij de tweede op 12 weken. Bij deze is het gezien op 14 weken. Twas wel gokken in het begin (omdat de venusheuvel bij meisjes gezwollen staat tot rond week 18 en het uitzicht kan geven van een jongen), maar ze waren de vorige 2 keer helemaal juist. Vraag me af of het deze keer ook juist was. Maar dat weet ik 5 oktober (als de kleine schat niet met zijn/haar beentjes dicht ligt) Vooral tussen week 14 en 18 kan het enorm verwarrend zijn, maar vanaf 20 weken heb je zekerheid.
Het kan eerder wanneer je een vlokkentest hebt (week 11). De uitslag is 2 weken later dus met 13 weken hadden wij het kunnen weten! Wij wilden het alleen niet weten
soms is het vanaf 16 weken te zien maar het is pas bij 24 weken zeker... mijn vriendin vroeg bij 18 weken wat het was.. ze zeiden een meisje.. zover ze konden zien.. nou bij 24 weken bleek het opeens een jongetje te zijn... mijn gyn zegt ook bij 24 staat het geslacht pas vast
wij hebben met 26 weken geslachtbepaling laten doen mevr was er 99%zeker van een meid was ook mooi te zien trouwens, en heb met 36 weken de standaard echo nog gehad en daar was weer een meid te zien. kuzz anita
@ platliggertje volgens mij ook hoor als ze bv de kansberekening hebben gehad en iets vermoeden kan je die test doen, ik weet hte niet allen cker meer, maar dan kijken ze naar de chromosomen en kunnen ze duidleijk zien wat het is hahah wel handig zit je er zeker niet naast
ow ik kon al met week 18 zien wat het was, maar ja dat stengeltje stond recht omhoog dus die kon jeniet missen haha zal de foto in mijn album doen
Bij ons hadden ze de eerste keer een vermoeden toen ik 13 weken was. Op 16 weken waren ze het zeker! Is gewoon te zien hoe je kindje ligt, hé!
wij zijn er achter gekomen tijdens de 20-weken echo........ik was toen 20 weken en 5 dagen..........en het was overduidelijk 100% een jongen