Hallo allemaal, Vanmiddag krijg ik mijn allereerste echo. Ben best wel zenuwachtig. De tijd lijkt ook erg langzaam te gaan. Over 3 uur is het eindelijk zover! Berichten die ik heb gelezen op het forum dat er een leeg vruchtzakje te zien was (missed abortion) geeft mij een minder fijn gevoel. Ik wil dat echt niet meemaken. Hoop vanmiddag dat alles echt helemaal goed is!! Kan echt niet wachten. Was het nu maar eindelijk zover!!
Tuurlijk plaats ik wat. Maar ik weet alleen niet hoe snel ik dat doe. Bij een mooie echo ff langs ouders.
Het is en blijft elke keer weer spannend zo'n eerste echo. Hopelijk is alles gewoon goed meid. Heel veel succes en plezier
Dat hoop ik ook Caruli! Hier extra spanning, omdat ik nog nooit eerder een echo heb gehad. Na de 2 maanden proberen was het raak. Dus dat maakt het denk nog extra spannend. Niet weten wat je te wachten staat.
Nou het was helemaal geweldig!! Kindje was flink aan het bewegen. Hartje klopte perfect! Ben helemaal in love!! Op dit moment ben ik op 10 weken en 1 dag berekend. Mijn eigen berekeningen vanaf eisprong klopte dus als een bus!
Ja idd erg super dames!! 2011 was voor ons echt een topjaar! Met een hele mooie afsluiting en een mooi begin voor het nieuwe jaar!
Thnx dames!! Op dit moment is onze familie en zijn al onze goede vrienden op de hoogte gebracht. Ze vinden het allemaal onwijs leuk! Gisteren was mijn schoonvader jarig en hadden we de echo foto bij ons. Stuk voor leuke reactie's gehad. @ HappymetBaby Probeer je niet te zenuwachtig te maken. Op de dag zelf had ik het een beetje, maar in de wachtkamer kreeg ik het heel erg. Achteraf nergens voor nodig dus.
@ Kiera: Ik doe mn best, maar ik ben zo bang dat er zometeen geen hartje te horen is. Ik heb hiervoor een miskraam gehad, dus nu ben ik extra zenuwachtig. Terwijl ik de vorige keer eigenlijk helemaal niet zenuwachtig was.