Hallo dames, Vandaag hebben we een pretecho gehad met 15w4d. Als ik het goed begrijp te laat voor de NUB en te vroeg om het geslacht goed te kunnen zien. We hebben bewust niet gevraagd naar het geslacht omdat naast mijn man ook mijn ouders mee waren. Ik ben wel heel nieuwsgierig geworden en ik vroeg me af of jullie misschien willen meekijken en een gokje willen wagen? Alvast bedankt!
De foto is erg klein kan ook niet inzoomen. Eerste instantie zeg ik jongen maar misschien zie ik toch 3 streepjes en dan is het een meisje is het mogenlijk om hem groter te laten zien?
Bedankt voor je reactie! Even kijken of ik hem er zo groter op krijg. Hmm, volgens mij is ie nog even groot zo.
Ik denk dat op de andere foto's niets te zien is, dit is echt de enige foto die daar een beetje in de buurt komt. Toch bedankt!
jammer dat ik je niet verder kan helpen alles is nog zo klein bij 15 weken en mijn ogen zijn niet al te best om het zo klein te kunnen zien haha als hij groter was had het misschien wel gekunt wat je misschien kan proberen is hem in je fotoalbum te zetten bij je profiel misschien word hij dan groter
Ik heb alle foto's van de echo even in een fotoalbum gezet! Misschien kan iemand er chocola van maken.
Meid sorrie word er niet veel wijzer van blijf bij mijn eerste ingeving jongen maar heb er geen verstand van he dus zou het vragen bij je volgende echo
Ha, ik moet gewoon nog even geduld hebben denk ik, de volgende echo is de 20 wekenecho, dus dan horen we het wel.
http://www.zwangerschapspagina.nl/members/45678-albums8928-picture51799.png heb m ff bewerkt zoals ik t zie rood = beentjes en rechts naast de blauwe streepjes zie ik een meisje!!
Mmmm, ik denk ook een meisje, maar het is niet heel erg duidelijk. Ben benieuwd! Wanneer ga je weer voor een echo?
Ooh wat spannend om te lezen. Het is inderdaad een onduidelijke foto omdat we er niet bewust naar gekeken hebben, maar wel interessant dat veel van jullie een meisje zien. Over krap vijf weken hebben we de 20-wekenecho, dus ik moet nog even geduld hebben. Bedankt voor jullie reacties en Anz ook voor t bewerken .
De foto is alles behalve duidelijk om het geslacht te zien. Geloof me, ik heb echt overdreven veel "potty shots" gezien. De dames hier mogen natuurlijk gerust een gokje wagen op je foto, maar er zijn veel dingen die 3 lijnen kunnen vormen op een echo. Daarbij zitten de beentjes veel te dicht bij elkaar. Dadelijk ga jij je focussen op 1 geslacht, terwijl het misschien niet zo is. Wanneer heb je de volgende echo?
Oh ik focus nergens op hoor! Ik ben gewoon nieuwsgierig, het maakt mij ook echt niet uit of ons kindje een jongen of meisje is, ik vind het leuk om de speculaties te lezen. Over vijf weken kan ik posten of het klopte!