Ja hoor iedereen mag het weten. Ik ben toch al zo'n flapuit. Ook al zou ik het me voornemen niet te vertellen, dan nog weet ik zeker dat iedereen het al voor de bevalling weet
Nou ben benieuwd hoor. Wel de foto`s in je album zetten he , ik mag ook met 20.6 weken voor de echo. Ben benieuwd hoe de foto`s eruit zien.... Hoe laat ga je ? ik kan niet wachten
volgens de chinese kalender krijg ik een meisje maar bij de echo zeiden ze dat het een jongen zou worden dus ben zeer benieuwd ( kijk trouwens maar in mijn foto album staat een echo van het geslacht ikzelf twijfel maar goed we zien wel )
wij moeten nog een kleine vier maanden wachten totdat we het weten. Ik zeg altijd maar zo, ik krijg een kindje
Hier weten we het ook nog niet, volgens de chinese kalander krijgen wij een jongen, ik denk zelf een meisje.. moet nog zo'n 14 weken wachten.. liefs Shannen
Wij krijgen nu weer een zoon. Volgens de chines conceptiekalender zou ik weer een meisje moeten krijgen, maar net als vorige keer is het toch echt een zoon! Bij ons in de buurt worden heel jongens geboren steeds
wat grappig dat je dat zegt....... bij mij in de buurt worden ook ontzettend veel jongetjes geboren de laatste tijd
Wij weten het nog niet, maar mijn gevoel zegt een meid. Droom ook telkens over een meisje... Maar met een knulletje zijn we net zo blij!
Wat leuk dat sommige ook wat zeggen over de chinese maand kalender. Maar volgens mij klopt die kalender niet zo vaak....
Wij weten het niet, en willen het ook niet weten! half oktober zien we het vanzelf, daar is geen dokter voor nodig, dat verschil snap zelfs ik