Nou we weten het! Het is een meisje. Volgens de Chinese kalender en bijna al mijn vrienden en kennissen zou het een jongen worden... Die hebben het dus mooi mis. Ze kon het wel heeeel moeilijk zien. Ze deed dr benen dicht tegen elkaar aan en op een gegeven moment zagen we zelfs een handje tussen de benen! Leek wel of we het niet mochten zien van haar hihi. Maar uiteindelijk toch kunnen zien. Voor de zekerheid wil ik nog een pretecho laten maken.
Wij krijgen een dochter,mijn zoon van 6 had gehoopt op een broertje,maar is nu al aardig gewend aan het idee. Liefs Wendy
ik krijg een jongen! in mijn omgeving worden de afgelopen tijd alleen maar meiden geboren. vorig jaar in de zomer ook. dacht juist dat het een meiden jaar was
3de jongen hier. En de laatste. Ben niet gemaakt om meisjes te krijgen Er zijn hier in de buurt en op school amper 2 meisjes geboren de laatste 6 maand op in totaal 18 kinderen, das dus 16 jongens tegen 2 meisjes
Een jongentje ! Terwijl er 3x gependelt is (3x meisje), mijn voorgevoel een meisje zei en iedereen denk dat het een meisje ZAL ZIJN ! Mijn vriendin krijgt dan weer een meid en bij haar was het omgekreed, zij dacht een mannetje .
Bij ons wordt 'het' een verassing, wilde deze keer niet weten wat het wordt! Ben wel heeeel nieuwsgierig, maar vindt dat 'gissen' ook wel weer heel erg leuk. Tot nu toe denkt iedereen in mijn omgeving dat het een meisje wordt. Zelfs op een paranormale beurs (!) zeiden ze een meisje. Maar juist dan zal je zien dat het een jongen wordt Kan niet wachten op nog 10 weekjes verder....
Wij weten het (nog) niet. Nog 4 weken en dan hebben we een pretecho, misschien dat we het dan wel willen weten..? Liefs Elma
Ik heb meerdere opties want ik ben zwanger van een tweeling dus ik kan alle kanten op! Over 7 weken is mijn ventje weer thuis en dan zullen we het weten! Kan nie wachten.....