Hallo Dames, Inmiddels alweer 2 weken verder na mijn laatste echo van 7 weken en 5 dagen, waarop het onderstaande te zien was met mooi kloppend hartje! Na die tijd alles goed gegaan (geen bloed) Wel heel onzeker, want buiten dat het allemaal goed met me gaat zeker geen symptomen..behalve moeheid! Volgende week mijn termijnecho...wat is dit spannend zegg!!!!! Ik ben toch eigenlijk best bang.
Hahaha ja je vertelt alleen iets en stelt verder geen vraag ) Maar kan me je spanning/zenuwen wel indenken hoor. Maar met een goede echo zijn de kansen op een miskraam wel al vele malen kleiner.
Ik had ook geen specifieke vraag haha !! Ben gewoon benieuwd hoe andere dit ervaren Thanx voor je berichtje!
Hoi Hoi, ik begrijp je onzekerheid volkomen. Wij hebben bij 7 weken en 1 dag een goede echo gehad, hartje klopte en het zag er voor zover het te zien is, goed uit. Volgende echo hebben we 16 februari 2012, ik ben dan 11 weken en 4 dagen. Ik moet toegeven, vind het ook erg spannend! Hoop zo dat alles goed is. Laat je even weten hoe het bij jou is gegaan? Succes!
altijd spannend.. je wilt toch weten of alles goed is.. lkkr genieten van het uitzicht met de echo hoor! het gaat altijd veel te snel succes
dames! Ja erg spannend, ondertussen is het morgen al... Ben zo benieuwd wat er nu weer te zien is , of alles goed is! laat de dag maar snel voorbij gaan!! Ik ben ook benieuwd wat er bij jou uitkomt Wilro!! Liefs
Echo's zijn ook zo leuk !!! Elke keer is het weer een verassing en je blijft je verbazen over hoe snel je kindje eigenlijk groeit !!heel veel plezier morgen!! Ik heb 15 feb weer echo :d
ik heb hem net vrijdag gehad met 9,4 week en vond het geweldig ook vooral omdat het ook al bewooog zo mooi om te zien mijn zoontje was ook mee en die vrouw zei van jah baby zwaait naar je zwaai eens terug om weg te smelten hihi veel plezier morgen en hoop voor jou ook een moooie echo waarop je baby mooi beweegt
Geniet ervan morgen, de kleine zal zeker even naar jullie zwaaien. Laat je nog even weten hoe het ging?
Ik moet er om 16:15 zijn, ik zal vanavond zeker even laten weten hoe het is gegaan.. Erg zenuwachtig hier!!