Halo meiden, Wij hebben vanmorgen de 20 weken echo gehad en we wilden het net zoals bij ons eerste kindje niet weten wat het zou worden. Mijn nieuwsgierigheid en ook die van mijn vriend werd toch wel heel erg dat we nu het geslacht weten. Hebben jullie dat ook(gehad) dat de spanning er toch wel af is en een beetje spijt hebben dat je het toch nu weet? Of is dat nu raar van mij..
Ik vond het vooral erg praktisch, om het wel te weten. Mijn man wilde eigenlijk niet kijken, maar ik was zo beroerd dat ik graag wilde weten waarvoor ik aan het werk was, zeg maar, en gericht zou kunnen shoppen. Dat vond hij achteraf toch ook wel handig, dus als het deze keer goed gaat, gaan we weer kijken
Ja herkenbaar !! Hadden wij bij de 3e. Hiervoor was er nog geen 20 weken echo...wisten we ook het geslacht niet. Nu lag ik daar , en ter plekke hield ik het niet meer !! Impuls nieuwsgierigheid ?
Haha ik heb vroeger altijd geroepen dat ik nooit wilde weten wat we zouden krijgen.. Nu brandde we zo van nieuwsgierigheid dat we na de geslachtsbepaling van de verloskundige ook een pretecho hebben laten maken om het te bevestigen en dan hebben we straks ook nog de 20 weken echo hahahaha.. Nu 2 keer duidelijk een meid! Maar ik heb hier een paar keer een verhaal gelezen van meiden die meerdere echos een geslacht te horen kregen en het toch een juist het andere was, haha..ik laat me niet verrassen en ga op zoektocht naar unisex kleertjes ......
Wij wisten het bij de eerste ook niet. Bij de tweede lang getwijfeld en besloten het toch niet te willen weten. (manlief wilde wel en ik niet) Toen bij de 20 wkn echo bleek dat ons kindje een schisis had en we daarom ook voor een GUO moesten, hebben we toen wel het geslacht gevraagd. In het begin had ik daar ook een beetje spijt van (en ik moest denk ook wennen aan het feit dat we een meisje kregen), maar daarna vond ik het juist heel leuk om te weten. Leuke kleertjes shoppen ipv neutrale pakjes. Wij hebben het verder ook aan niemand verteld en het was dus ons geheim, dat vond ik ook wel leuk. Vooral omdat achteraf heel veel dachten dat het een jongen zou worden.
Wij wilden bij onze eerste zwangerschap niet weten wat het zou zijn. Nooit ons over laten halen door mensen om ons heen en we hebben ons kunnen inhouden om het te vragen tijdens een echo. Nu ben ik zwanger van onze 2e en om een of andere reden ben ik zo ongelooflijk nieuwsgierig! En helemaal omdat toen wij de nekplooimeting hadden (13.0 weken) de vk al kon zien wat het is... Had bijna geroepen jaaaaa ik wil het weten. Onderweg naar huis zei ik tegen vriendlief ik ik wil het zo graag weten... Maar hij niet, hahahaha dus ja dan moet ik dat ook respecteren. Dus hoe ongelooflijk moeilijk het ook is (ik heb zelf een tijdje naar de foto zitten turen die we hadden mee gekregen) ook van dit kindje zullen we tot de bevalling niet weten wat het geslacht zal zijn. xx