Hoi meiden, Ik ga binnenkort een pretecho laten maken en ik vroeg mij af, hoeveel mensen mag je mee nemen ? Of is dat weer afhankelijk van het echobureau ? Groetjes
Bij ons mocht hele familie mee. was geen probleen, dit is pretecho, en niet medische echo, waar je alleen je partner mee mag hebben. Anders bel je even met buro zelf?
Tegen mij zei ze: al neem je 20 mensen mee, prima! (had wel wat krap geweest in dat hokkie). Gewoon even navragen anders!
Ik dacht al wel dat alles en iedereen mee mag, maar vind het toch op 1 of andere nanier zooo vreemd haha. En omdat ik het zo vreemd vind zit het idee in mn hoofd dat de echoscopiste het ook vreemd vind. Nog even en ik kan weer genieten van onze baby
Joh, mijn man en ik hebben onze ogen uitgekeken bij de pretecho s die wij hadden (omdat ze het geslacht niet goed konden zien mochten we nog een keer komen, en as madag weer een keer haha zelfde oorzaak, geslacht niet kunnen bepalen ).... Eerste keer kwam er een stel uit met beide ouders denk ik, tweede keer zat de wachtkamer werkelijk bommetje vol, die waren wel met 12 man.. Mag allemaal. Je betaald voor een dienst. Ik vind het niets. De echos zijn voor mijn man en mij en ons zoontje. Wij gaan of saampjes of met zijn drietjes. Ik vind het zo intiem. Maar al neem je de hele straat mee, maken ze geen punt van
Ja alle echo's verder hebben we ook alleen gedaan hoor. Vind het ook voor mij en mn vriend. Maar mn schoonmoeder die heeft dit soort dingen natuurlijk nooit gezien en weet niet of ze het ooit mag zien. Gun het haar ook natuurlijk ook zo iets bijzonders en mooi. Negeer gewoon verder wie er om me heen zit. Hou hand van mn vriend vast en geniet met hem