Hoi meiden, Ik ben zo benieuwd of jullie een nub kunnen zien en wat jullie ervan denken! Ik zie er helemaal niks in namelijk haha! Alvast super bedankt!!! View attachment 245276 View attachment 245277
Hahah ik ben zoooo benieuwd!!! Maar die 2 dagen maken blijkbaar wel iets uit Alles top hier! Met jou ook? Groei je ook zo hard???
Ja ik ben ook heel beniewd. Ik voel het wel al volgens mij. (weet niet of het al kan) maar ik denk van wel. Was al door mijn hoofd geschoten of we niet met 16 weken geslachtsbepaling moetn doen maar ja. Gewoon maar even geduld. haha ja hier alles goed. Niet meer zo misselijk. Kan ook weer aardig eten (vreten haha) Buikie gaat wel hard. Wel grappig. Morgen weer eens wegen. Even kijken hoe dat gaat. Was tot vorige week nog een halve kilo kwijt, maar daar ben ik nu niet meer zeker van haha.. Nog last van je bekken? Ik voel het ook wel als ik veel zit.. Of is dat weer wat anders.
Die 2 dagen hoeven niet altijd iets uit te maken Maar helaas is op jouw echo's de nub niet zichtbaar (zover ik kan zien dus )
volgens mij zie ik hem op de laatste; ik GOK een meisje want ik ben er niet helemaal zeker van of het de nub ook echt is