Dag Allemaal, Vanmorgen voor het eerst 8 weken echo gehad. Hierop was bij een inwendige echo geen hartje te zien. Het vruchtje is na verhouding ook heel klein. We moeten volgens de verloskundige rekenschap houden met zo n 80/90 % miskraam maar wel hoop houden dat het nog goed kan komen. Ik weet niet wat ik nu moet voelen alleen dat ik heel verdrietig ben. As maandag krijgen we weer een echo. Wie heeft hier ook ervarign mee ?????????? Linda
Ik wel, bij mij was pas met 10 weken geloof ik een hartje. Elke week echo laten maken, tot het hartje er eindelijk was....Kwa grootte van de kleine weet ik niet, daar heb ik haar nooit over gehoord, maar goed het kan idd 2 kanten op. Me zusje had een echo die wees 6 weken uit en er was een traag kloppend hartje, terwijl ze eigenlijk 9 weken moet zijn maar goed daar word vandaag over gebeld dus hoe dat afloopt is ook nog de vraag. Maar de omgekeerde wereld weer van jou dus.... Sterkte hoop dat het allemaal gewoon goed komt!
Dank je, ik hoop het ook. Het is wel heel moeilijk. Wil hoop houden voor het geval het toch wel goed is maar dan komt het volgende week maandag weer zo als een klap aan als ze nog steeds geen hartje zien en het vruchtje niet groter is geworden. Zucht.....dit wordt een hele lange week.