Hmmm, 4x een jongen en 1x een meisje. De echodame was er echt 100% van overtuigd dat het een meisje werd
Foto 1 lijken wel de befaamde streepjes.....maar ben niet overtuigd op de een of andere manier. Foto 2 lijkt wel een jongen maar hetgeen wat je voor balzak kan aanzien lijkt ook wel weer iets anders? Dus ik durf het niet te zeggen.....heb je niet meer beelden gezien ?
Ik zie geen balzak, geen uitstekend piemeltje maar wel schaamlippen. Ik heb ook een meisje in mijn buik.
Ik heb meerdere beelden gezien. Ze heeft een keer of 5 gezegt en laten zien dat er 3 streepjes zaten. Bij de 2e foto begon het kindje een beetje te bewegen. Maar nu brengen jullie je aan het twijfelen
Nou dan moet je niet meer twijfelen hoor....als je zelf duidelijk gezien hebt dat er streepjes zijn em geen piemeltje is het echt een meisje.
Ik zie hier ook een meisje in. Op de 2e foto zie je wel iets wat een balzak zou kunnen zijn, maar bij dit termijn hebben meisjes ook vaak opgezette schaamlippen die je voor een balzak kan verwarren, je ziet in ieder geval geen piemel eraan.