Hallo meiden, De titel verklaard mijn hulpvraag al. Het lukt mij niet om het dekje van de wagenbak af te krijgen! Moeten de twee ritsen uiteindelijk beide aan het dekje komen? Foto ter illustratie. Ik hoop dat iemand mij kan helpen.
Beide ritsen zitten op een gegeven moment op het dekje. De linker blijft in. De hoek en houd het dekje vast en met de ander kan je hem open en dicht doen. Als je ze beide naar hoek schuift dan kan je het dekje eraf halen. Je moet even kijken welke hoek van het dekje lukt. Denk dwt als je de rechter rits helemaal tegen de linket aan schuift en wat friemeld, hij dan wel los gaat.
Heb er bij mijn kinderwagen ook zo mee zitten klooien, bleek dat ik gewoon de andere kant op moest ritsen... En nee, ben niet blond, hihi
Als je voor het voeteneind staat, moeten de rits-dingen naar de linkerbovenhoek. Beide rits-dingen (zal vast een naam voor zijn, die dingen waarmee je dus ritst ) zitten vast aan het dekje. Ging hier moeiteloos eraf en erop... Je moet ze volgens mij wel strak tegen elkaar schuiven, dan kun je dat metalen lipje van het begin van de rits (zit vast aan de reiswieg zelf, dus niet aan het dekje) er zo uittrekken.