Wij wachten tot bij de gynaecologe! Binnen 2 weekjes mogen we daar eindelijk naartoe en hopelijk weten we dan meer!
Ik denk toch echt een piemeltje! Dit zagen wij namelijk ook bij ons kindje (een zoon dus, althans, dat moet blijken, moet nog bevallen) en de navelstreng zat een stuk naar boven. Het piemeltje is ook best groot, uit mijn ervaring Ik zei al voor de grap: lijkt op papa. Maar dat komt omdat het kindje naar eigen verhouding groeit. De ene keer zijn de benen langer, de andere keer het hoofdje groter, dan weer een langer armpje (of piemel dus). Dat trekt vanzelf allemaal wel weer bij straks.
Ik zou toch jongen zeggen... Maar wat zei de echoscopiste ervan? Zie dat de echo bij echobureau utrecht gedaan is.. die hebben er wel verstand van. Doen ook 20 weken/medische echo's en hebben er echt verstand van. Daarnaast hebben hun het geslacht natuurlijk vaker tijdens de echo voorbij zien komen. Deze foto is maar een moment opname.
Lijkt me geen jongen maar een navelstreng Kijk naar deze echo is van 17 wkn die is kleiner @ car87 als het bij jou net zo groot is als het beentje dan is het geen piemeltje hoor of hij heeft hele korte beentjes Bekijk bijlage 342067
voor 13 wkn is die aardig groot geschapen haha Je blijft gissen want je heb geen echo en je gaat vanalles zoeken en bedenken ..je heb geen duidelijkheid
Tis wel erg groot als dat het geslacht is Bij onze dochter was het zo toen we de echo lieten maken, drie streepjes, zal eens kijken of ik die foto op de laptop heb, dan heb je wat vergelijking...
de echo die je plaatste is van TS die is gemaakt met 16 weken hoop dat jou ukkie niet zo,n grote piemel heeft met 13 weken dan is het niet best