Hallo, Ik had vandaag een mooie en bijzondere echo met 11 weken. Zo fijn om te zien dat alles er goed uit ziet, en te beseffen dat er zo'n klein mensje in je groeit. Nou heb ik een vraag aan jullie, de echoscopiste zei dat ze kon zien dat het een jongetje was. Ik was zo overdonderd en blij maar achteraf vraag ik me af of 11 weken niet te vroeg is. Mijn zusje zei dat ze nog een slag om de arm hiekd omdat het nog vroeg was maar dat had ik niet gehoord. Lag alleen maar heel blij te zijn haha. Heeft een van jullie ook zo vroeg een geslacht kunnen zien? Het maakt mij verder niet uit of het een jongen of meisje wordt maar het lijkt me zo leuk om nu al te weten wat het wordt ! Groetjes, Mira
Met 11 weken is er alleen een nub te zien die is pas betrouwbaar vanaf 12 weken voor 12 weken staan ze allemaal in de zelfde stand (meisjes) stand Komt weinig voor dat met 11 weken de nub al omhoog steekt.. Heb je foto ervan? Op basis waarvan dacht ze het te zien?
Ik ben ook wel benieuwd. Wij hadden met 11 weken ook een echo en toen ging ze ging ook kijken en dacht ze ook een jongen te zien. Ik dacht ook wel wat omhoog zien steken. Alleen bij de 13 weken (zelfde VK) zei ze; over het geslacht kan er nu nog niet veel gezegd worden haha ze heeft er verder ook niet naar gekeken. Dus we gaan nog maar nergens van uit, gewoon geduldig afwachten
Op basis waarvan heeft ze de uitspraak gedaan? Nub of potty shot. 11 weken is uitzonderlijk vroeg!! Zou graag een echo foto willen zien. Slechte echoscopiste trouwens om dit zo stellig tegen je te zeggen!!
Bedankt voor de reacties! Ik weet niet wat een nub foto is maar ik kan wel een echo foto plaatsen. Ze wees het aan, er zat een uitsteeksel en dat waren niet de beentjes of de navelstreng! Ze was inderdaad wel duidelijk maar zei ook dat het nog vroeg was. Ik liet me vast ook meeslepen ! Mijn zus was wat behoudender dus mss was ze minder stellig dan ik dacht!
Als ze alleen een uitsteeksel zag heeft ze de nub gezien en deze verward/aangezien voor piemel. Een uitsteeksel hebben zowel meisjes als jongend met dit termijn (nub). Op je echo zie ik de nub niet. Ik zeg: vergeet de uitspraak. Tuurlijk er is 50/50 kans dat ze het goed heeft, maar ze heeft het gebaseerd op het verkeerde zicht. Stom hoor van de echoscopiste... moet toch niet kunnen.
Ik heb nog andere foto's maar ik begrijp nu dat 11wkn echt te vroeg is! Dus ik ga weer rustig afwachten !