Jongen of meisje???

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Javo, 3 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Javo

Javo Lid

19 mei 2013
    36
    0
    0
    Bij de echo was ik bij de eerste beelden overtuigd, maar later niet meer zo en bij deze foto ook niet.... Wat denken jullie??

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      32,5 KB
      Weergaven:
      97
  2. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Ik zou zeggen een jongetje, dat uitsteeksel lijkt wel op een piemeltje.

Maar in verhouding vind ik het dan wel een groot piemeltje :D

3. Jaydee

Jaydee Fanatiek lid

2 feb 2011
    1.162
    0
    36
    Ik zou zeggen jongetje, maar ben niet helemaal overtuigd dat het uitsteeksel tussen de benen het piemeltje is

4. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Ik denk ook een jongen!

5. Jayda

Jayda Lid

29 jul 2013
    76
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zeg een jongen. Maar dat is puur omdat ik een goeie echo heb van mijn meisje dr geslacht en dit er dus heel anders uit ziet.

6. Lov23

Lov23 Niet meer actief

wel een groot piemeltje dan?:$
    mag ik dat zeggen hihi:)

7. Car87

Car87 Actief lid

17 jul 2013
    130
    0
    0
    Ik zou toch ook twijfelen hoor :) piemeltje zou inderdaad erg groot zijn!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

lijkt me eerder een navelstreng?

9. Javo

Javo Lid

19 mei 2013
    36
    0
    0
    Tsja ik heb zelf precies dezelfde twijfels.... Er wordt inderdaad gezegd een jongen, maar dit is het enige fotootje/beeld wat ik van het piemeltje heb. Verder bij de beelden en foto's van het zijaanzicht is er geen 'uitsteeksel' te zien, zoals dat wel heel duidelijk bij mijn andere twee zoons was.... Jammer nu weet ik het nog niet zeker... We gaan maandag voor een vruchtwaterpunctie en weten het dan eind volgende week wel 100% zeker, maar ja we wonen in het buitenland en zijn tot de 10e nog in nederland en ik had zo graag nog even gericht gaan shoppen voor deze kleine :). Heb inmiddels wel al wat leuke jongens rompertjes enzo gekocht, maar verder nog niks...

Ik heb geen ervaring met hoe de navelstreng eruit ziet op een echo. Zou dit de navelstreng kunnen zijn?? vooral omdat je er toch duidelijk drie streepjes in ziet en ik dat bij mijn andere zoons ook nooit gezien heb in het geslacht of iemand anders dit wel bij hun zoon??

10. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

kan eigenlijk niet anders toch?

11. Lov23

Lov23 Niet meer actief

zelf alleen maar meiden hier dus weet ook niet precies hoe het uitziet. Maar het lijkt me zo groot...waarom bel je het bureau niet waar je de echo hebt laten maken?

Hier laat ik het ook opnemen op dvd als we voor de geslachtsbepaling gaan, kan ik altijd even terugkijken :D

Ik weet natuurlijk niet hoe de rest van de plaatjes uitzag van jou....herkende je niks dan?

12. Javo

Javo Lid

19 mei 2013
    36
    0
    0
    Je bedoelt dat het de navelstreng zou zijn?

Ja ik ging alleen voor een geslachtsbepaling en stond binnen 10 minuten weer buiten. Binnen 10 seconden was er de conclusie 'jongen' getrokken en deze foto afgedrukt en de resterende tijd is er geprobeerd nog een leuke extra foto te maken, maar dat is niet echt gelukt, omdat de kleine niet meewerkte ( nu al lekker eigenwijs haha) wel nog beelden van de zijkant gezien, maar helemaal niets dat 'uitstak'. Ik vind zelf deze foto niet duidelijk vanwege het grote formaat en de drie streepjes die erin te zien zijn.

13. Lov23

Lov23 Niet meer actief

balen hoor dat je nu zo denkt...
    Ik zou zeker eens bellen!

14. Car87

Car87 Actief lid

17 jul 2013
    130
    0
    0
    Hier net hetzelfde verhaal! Echt frustrerend! Alleen heb ik geen beeld meegekregen!

15. Javo

Javo Lid

19 mei 2013
    36
    0
    0
    Balen zeg!! Wat hebben ze tegen jou gezegd dat het is, ook een jongetje?

16. Car87

Car87 Actief lid

17 jul 2013
    130
    0
    0
    Inderdaad maar ik en mijn man zagen er niet echt iets en ook de piemel was echt groot tov de beentjes! Achteraf vond ze het niet meer! Enkel van opzij zag je een uitstulping maar dit kon ook de nub zijn die nog uitstak (was op 13w5d) Ze leek 100% zeker! Dit vond ik echt vreemd na slechts enkele seconden...

17. Car87

Car87 Actief lid

17 jul 2013
    130
    0
    0
    En we hebben ook helemaal geen beeld meegekregen!

18. Lov23

Lov23 Niet meer actief

\
    zeker lommel geweest:)

Ik lees vaak dat ze het goed heeft hoor...al vindt ik 13 wekn ook erg vroeg maar daar heb je zelf voro gekozen natuurlijk om het zo vroeg te doen:D

19. Car87

Car87 Actief lid

17 jul 2013
    130
    0
    0
    Nee hoor was niet in Lommel! Ging niet voor geslachtsbepaling!

20. Javo

Javo Lid

19 mei 2013
    36
    0
    0
    Gaan jullie nu uiteindelijk nog wel een andere keer voor een geslachtsbepaling of niet? Ja wij krijgen het eind van de week 'echte' zekerheid dmv vruchtwaterpunctie, ik lach me slap als het toch een meisje blijkt te zijn hoor, al verwacht ik het niet. Mijn gevoel zegt ook een knul!

Deel Deze Pagina