Gezonde zenuwen.

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door Uppendup, 1 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ppfff wat duurt n dag lang zeg, morgen om 14 uur weer een echo, dan met 16 weken en 2 dagen.Ben o zo benieuwd naar ons beebje, en hoop zo graag dat ze het geslacht kunnen zien

Zowiezo om dat ook onze oudste kids mee gaan.

2. angel071986

angel071986 Bekend lid

24 mrt 2013
    721
    113
    43
    Spannend!! Hoop voor jullie dat het te zien is :).....Ik had een eigenwijze uk, dat was toen wel een beetje een teleurstelling.....dus niet te veel hopen en zoizo genieten van de echo!

3. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

Spannend! Hoop dat ze het kunnen zien! :)

4. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    spannend!! weet nog dat je positief testte! wat gaat de tijd snel ;) alleen nu even niet voor jou hihi! heel veel plezier morgen met de echo ... lekker genieten! mag je terugkomen als het kindje niet meewerkt? hier wel gelukkig. maandag over 2 weken mogen wij dus nog ietsje langer wachten nog :)

5. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedeavond dames,Ja doe er zeker van genieten ja. En zou t leuk vinden als er iets te zien was. Maar dat zien we morgen hihi.

Ja sanne dat hb ik ook bij jou. Weet ook nog dat je posi testte. Ja idd de tijd vliegt nu erg snel ja. Vooral na de 12 weken en omdat er nu overal spulletjes beginnen te staan voor de beeb hihihi. En mn buikje is al behoorlijk aant uitpakken.....
    Nee ik sta gewoon onder controlle ziekenhuis medische redens.

Maar hoe is het zo verder bij jou sanne.

6. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    Hier is het goed! Voel elke dag wel wat gekriebel in de buik en de misselijkheid is sinds week 11 a 12 grotendeels verdwenen gelukkig. Ook hier al een best buikie voor 14 weken en 5 dagen :) Hier maandag 14 oktober de geslachtsbepaling zo spannend! Heb jij een gewone echo of echt een bepaling? Hopelijk kunnen ze het zien! Wat zegt je gevoel?

7. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een controle echo. Maar ga het toch gewoon vragen doe mn stoute schoenen aan hihi.

Ik heb nu al n week wat plopjes in mijn onderbuik soms kieteld het gewoon.

8. Sanne2011

Sanne2011 Fanatiek lid

23 feb 2011
    4.151
    0
    0
    hihi leuk uppendup! en anders een geslachtsbepaling plannen? ook erg leuk ;)

9. Uppendup

Uppendup Actief lid

4 jun 2013
    323
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou onze uppedup sliep deze keer niet bij de echo. Hij/zij deed niet echt zn best om te spieken, de gyno zei welaks ik iets moet zeggen met het mes op de keel zeg ik jongen, daarna draaide t om en. Toen zei ze maar nu lijkt het op n ..... Ik zeg niks meer. Dus ze wist het zelf ook niet. Mn baarmoeder begon wel een mooi bolletje teworden had n super bloeddruk. Dus onze uppedup doet het goed, en wat was het trouwens super te zien hoe de grote broers aant glunderen waren toen ze mee mochten kijken

Zelf zie ik het ook niet op de echo. Maar super om te zien hoe zo een wondertje zo veel kan groeien en ontwikkelen

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      15,8 KB
      Weergaven:
      12

Deel Deze Pagina