Jongen of meisje

Discussion in 'Zwangerschap' started by Sannee22, May 17, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sannee22

Sannee22 Lid

May 17, 2014
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oohh.. Wat was ik overtuigd bij de twintigwekenecho dat ik niet wilde weten wat het wordt!

Nou begint het toch wel heel spannend te worden hoor..
    Als ik de bakerpraatjes lees komt het vaak uit op een jongen maar in hoeverre is dat betrouwbaar ..?

Nou wil ik best eens aan de vk vragen of zei het aan het hartslag kunnen horen wat het wordt, maar ben bang dat ik daar te veel vanuit ga.. Wie heeft er ervaring mee dat ze het van het ritme van het harstlag wisten wat het werd?

2. twoboys

twoboys Fanatiek lid

May 30, 2013
    3,707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Twee dezelfde topics, heb in je andere gereageerd.

3. mrsb

mrsb Actief lid

Oct 24, 2010
    265
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bakerpraatjes klopte hier voor geen meter.

Kun je niet alsnog voor een echo gaan. Misschien kan ze een schatting maken naar aanleiding van het hart ritme, maar dan ga je misschien van het een uit en word het het ander. Dat lijkt mij nog vervelender dan het helemaal niet weten.

4. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

Feb 1, 2011
    4,355
    72
    48
    Er is vrijwel geen enkele bakerpraatje wat niet klopt in mijn geval!
    Ook de hartslag bakerpraatje klopt.

Zelfde geldt voor schoonmoeder, bij al haar 3 kinderen wist de vroedvrouw het geslacht goed te zeggen a.d.h. van het hartslagje.

5. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Ik meende ook al dat ik hierop gereageerd had. Maar blijken dus 2 dezelfde te zijn.

6. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

Aug 9, 2013
    3,721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Bij mij klopte maar 1 bakerpraatje; de rest allemaal niet.

Het hangt ervan af wat ze kunnen zien op de echo; een goede echoshot geeft meer zekerheid dan een vage of 1 uit een moeilijke hoek.

7. MamaMel88

MamaMel88 Bekend lid

Sep 1, 2011
    738
    0
    0
    Brabant
    Erg he hihi. Hier bij mijn zoontje helemaal geen last van gehad, toen wisten we ook niet wat het werd. Volgens de Chinese geslachts kalender werd hij een jongen en dat is dus ook zo. Deze keer willen we het weer niet weten, maar ik ben toch een stuk nieuwschieriger dan bij mn zoontje haha. Nu volgens die kalender een meisje haha. Deze zwangerschap is ook totaal anders. Nu veel ziek geweest en bij zl niet. Nu al vanaf 16 weken de baby voelen en zl pas bij 20+ weken. Nu heel beweeglijke baby en zoon was heel rustig haha. Dan word je toch wel nieuwsgierig, maar ik ga toch gewoon wachten tot de geboorte. Vond het toen zo leuk, dat wil ik gewoon weer zo meemaken :).

Share This Page