Ik zou idd nog niet op kleur gaan shoppen maar de echo's lijken precies op die van mijn zoontjes. Die van dochter was rond die termijn echt anders.
Ik denk echt jongen. Een meisje is rond deze termijn echt duidelijk 3 streepjes hier zie je echt een piemeltje. Ik zou anders naar jan koning gaan??
verschil nog heel klein?? bij mijn zoontjes met 14 en 15 weken super duidelijk piemeltje en balzakje te zien dus ik vind echt een vreemde echo..
Ik dus ook. Ik zie ook geen duidelijke balzak en piemel. Ik zie wel de bekende streepjes maar het is wel erg gezwollen. Ik ben benieuwd over een paar weken.
Als ik mijn echo er naast hou denk ik n meid... Kan t fout hebben omdat ik in eerste instantie dacht aan n jongen, maar dat bleek de navelstreng te zijn.
Bekijk bijlage 411259 Kijk maar... Ik zou zeggen wacht je 20 weken echo af... Dan weet je t vast zeker. Hier was t met 20 weken echt overduidelijk n meid
Ik denk een meisje! Niet veel verstand van hoor, maar ik zie geen duidelijke piemel en bij meisjes moeten de geslachtsdelen zich ook nog meer gaan vormen op deze termijn!
Inderdaad. We wisten het gewoon niet zeker. Als je goed kijkt zie je wel twee streepjes maar dan met een bultje erop- en ik heb begrepen dat dat in principe ook bij een meisje zou kunnen als het nog niet volgroeid is? We wachten nog even af...
Jongen! Zo zagen onze boys er ook uit! En ons meisje zag je duidelijk 3 streepjes en lag meer tussen de benen niet zo uitstekend zoals bij jou op de foto. Spannend! Succes met wachten meid