Heeft iemand ook een echo gehad voor het geslacht met 14.3 weken?Zoja kunnen ze het al duidelijk zien?(bij mijn dochter was ik 15 weken namelijk)
Hangt van verschillende dingen af. Ligt het kindje goed/werkt het mee, goede apparatuur en goede echoscopiste? Hier hele duidelijke echo's gehad met 13 en 15+1 weken.
Bij ons was het 14+1 en de echoscopiste riep binnen 3 tellen dat het een meisje was Dat was dus rap gezien!
Ligt ook aan de ligging van je kindje. Onze klein lag de hele tijd met de beentjes over elkaar, gelukkig nam ze echt uitgebreid de tijd en na een half uurtje liet hij eindelijk zn piemeltje zien.. en dat was toch wel echt overduidelijk! ik was 14.6 trouwens. Succes!!
Uiteraard ligt het ook aan de ligging van het kindje, maar ik ga ervan uit dat er bij een geslachtsbepalingsecho niet snel wordt opgegeven en dat je anders eventueel kan terugkomen. Bij mij werd met 12w4d tijdens de nekplooimeting al gezegd dat het een jongetje zou zijn. De echoscopiste was er vrij zeker van, maar ik had mijn twijfels omdat het nog zo vroeg was. Bij 15w1d is het toch bevestigd: een jongetje. Dus de echoscopiste had het toen dus toch al goed. Het was bij 15w1d wel duidelijker te zien. Het kon niet missen
Bij de combinatietest werd ons verteld dat het voor 95% zeker een meisje was nav de nub. En inderdaad verwachten wij een meid. Veel plezier bij de echo vanavond! Hoop dat hij/zij er goed voor ligt.
Overal lees ik 14/15 weken en met 16 weken 100%, ik mag 27 december dan ben ik bijna 16 weken.. ben benieuwd
Op de site waar ik ga staat vanaf 13 weken bij mijn dochtertje was het toen al erg duidelijk en goed te zien!Hoop dat het goed ligt maar het belangrijkste (voor ons en heeel cliché) als het maar gezond is!
Oh wat spannend, ik mag volgende week dinsdag en kan ook al niet wachten!! Ik ben dan 14,6. De echoscopiste waar ik heen ga, wil het eigenlijk niet voor 15 weken doen, maar gezien ik een dag ben terug gezet en het anders niet meer kan voor kerst ga ik er volgende week heen, ik ben net als jij erg benieuwd. Succes vanavond!!
Ze durft het niet met 100% zekerheid te zeggen dus we moeten 16-12'terug!Maar ze denkt een Jongetje!ze kon het niet goed zien ivm ligging vd placenta voor de uitgang