denk ook een meisje!toch zou het ook een jongen kunnen zijn,de balzak van mijn zoon zag er namelijk ook zo uit op de echo en het piemeltje was naar achter geklapt..........dat zag je dus niet! maar ik gok toch op een meid net als iedereen....
ik denk ook een meid, maar ja hij is van de "onderkant" genomen en heb pasgeleden foto's van iemand hier op het forum gezien waarbij tot 2x toe werd gezegd dat het een meid zou worden (ook van de onderkant genomen) en bij een latere echo bleek het een jongetje te zijn... de foto in mijn album kun je de kleine meid zien liggen met de benen (bijna) recht en zie je duidelijk die big mac of zoals ik ze noem garnaaltjes... maar ik houd wel die foto's (weet ff niet meer van wie) in mijn achterhoofd als ik foto''s zie van de onderkant, maar zoals ik het zo kan zien zeg ook ik een meid... succes
@fioon, ja idd heb ff in je album gekeken en het was inderdaad van jou dat ik dat onthouden had. ondanks dat zij het vorige week zo "over"duidelijk kon zien en ik al aardig "rose" heb lopen shoppen laat ik de kaartjes er toch echt aan zitten, en bewaar ik alle bonnetjes tot we morgen de pretecho hebben gehad en het ook bij haar "over"duidelijk zal zijn...
Jeetje, ik vind het moeilijk om te zien waar welk onderdeel nou precies ligt, Ik had toch echt ervaring met mijn dochter, maar hamburgers heb ik nou nooit voorbij zien komen. Ik ga me er nog wel even blind op staren Wat een prachtige 3-D echo's trouwens van de meiden die ze hebben laten maken...ooooh Nog 6 weken en dan mag ik ook voor de 20 weken echo.... 8) XFD
Meiden allemaal bedankt voor de enorme stroom reakties! Ik ga er nu ook steeds meer van uit dat we weer een meid gaan krijgen. Maar toch koop ik niet (teveel) meiden dingen. De meeste kleertjes die ik heb zijn unisex en ik heb nog 2 meidenpakjes gekocht, maar die kan ik altijd nog weggegen van een vriendin van me is 2 weken na mij uitgerekend en een collega 4 weken na mij dus wie weet krijgen die wel een meisje dan. Bovendien heb ik ook nog bakken vol met meiden kleding van mijn oudste docher die eind november 3 wordt. Nogmaals bedankt voor al jullie reakties! We hebben de foto bewust niet aan bekenden in onze omgeving laten zien omdat we hem zelf ook vrij duidelijk in de richting van een meisje vinden wijzen, maar ja je weet maar nooit! Groetjes van Grietje