Meiden. Ik ben elf weken, Naja, bijna, maar heb dus echt het idee dat mijn baarmoeder al ver boven mijn schaambeen zit.. is echt een harde bal die ik voel. En dan gewoon al 3 vingers ofzo onder mijn navel. T is mijn 3 de zwangerschap waarvan 1 miskraam. Graag ervaring gevraagd.. kan dat? Darmen zijn het niet denk ik, want, het is niet mijn gehele onderbuik die zo voelt...voelt beetje als wen bal tergrote van een? Bloemkool?
Ik denk dat het wel moet kunnen, vooral omdat het niet je eerste zwangerschap is. Ik weet ook niet hoe lang je bent, maar als je wat kleiner bent groeit het ook sneller. Het is bij mij de eerste zwangerschap, maar ook hier groeit de baarmoeder sneller dan wat de gemiddelden zeggen.
Dit kan zeker hoor. Vorige week met 9w6d kreeg ik mijn termijn echo. Ik heb toen ook naar de positie van mijn baarmoeder gevraagd omdat ik zelf ook het idee had dat deze al vrij hoog zat. De echoscopiste zei toen dat mijn baarmoeder al bijna ter hoogte van mijn navel zat. Ik moet er wel bij zeggen dat ik 1.60m ben, dit mijn 2e zwangerschap is en dat ik zoals de echoscopiste mooi zei "een vrij forse baarmoeder" heb
Kan hoor. Afgelopen dinsdag echo gehad met 12 weken en de vk bevestigde dat mijn baarmoeder op hoogte zit van 15/16 weken. Is mijn eerste zwangerschap.
Ja het kan. 12 Weken is slechts een gemiddelde. Bij mij zit de baarmoeder ook hoog en kwam met 11 weken boven het schaambeen uit. Gebeurt trouwens vaker als het niet je eerste kindje is, maar het kan ook meteen de eerste keer hoger zitten (zoals bij mij dus)